Tyttö ja alapään siistiminen

Vierailija

Meillä on alkanut 10 vuotiaalle esikoiselle kasvaa hiukan karvoja alapäähän. Miten te olette kertoneet tytöillenne alapään siistimisestä? Missä vaiheessa minun pitäisi ottaa puheeksi se, että siistisi aina suihkussa käydessään hiukan tupsua?

Näkeehän tyttö tietenkin saunassa ja uimahallissa, että aikuiset naiset ajelevat karvansa, mutta miten sen sitten selittäisi siitä eteenpäin. Vai luotanko siihen, että kaveriporukassa vaihtavat vinkkejä ja oppii sitä kautta pitämään intiimihygieniastaan huolta.

Sivut

Kommentit (35)

Vierailija

Ja kai hänelle on selvää, että äitsykki poistaa vaikka säärikarvojaan - luulisi auttavan tajuamaan ylipäätään jotain karvojen siistimisestä.

Vierailija

Tiedättekös, eilen ensimmäistä kertaa tässä ketjussa tajusin, että jotkut ajelee alapäätään! Olen siis joskus siistinyt bikinirajaa, mutta vain silloin kun tiedän, että olen uimaan menossa. Mieheni ei ole ikinä asiasta huomauttanut, ja vaikka olen jo yli 30v,en ole koskaan huomannut, että toisilla naisilla olisi ajellut alapäät !

Eikä ole lääkäri/gyne kommentoinut mitään. Av:lla viisastuu, mutten tiiä miten pitäs se ap ajella, että olis " säännöksien" mukainen :)

Anna sinä Ap vain tyttösi kasvaa rauhassa, en minäkään ole tämän traumatisoituneempi vaikken moista ole tajunnut, ja onnellisessa avioliitossakin edelleen :)

Vierailija

kuinka tynmiä olette. Kyttäätte toisten alapäivät uimahalleissa ja ajelette sen takia alapäitänne ettei miehenne jätä teitä. Mutta sitten kun tulee puhe siitä, että siitä pitäisi puhua tytölle teini-iässä, olaan kauhuissaan.

Heh, miettiikö tämän palstan teiniäidit tosiaan koskaan, että se, mitä he pitävät luonnollisena (esim. alapään posliiniksi ajelua), on toisille suunnaton vitsailemisen aihe.

Vierailija

Ei tarvi edes julkiseen uimahalliin menmä kattelemaan.

T: Joka viikko kolme kertaa hallilla käy, eikä höylänaisiin ole törmännyt ja vielä vähemmän saunassa.

Vierailija

Haluan vain oikeasti tietää, miten muut hoitavat asian. Kai sitä nyt omalle lapsellekin pitää opettaa tällaiset intiimihygienia-asiat. Minä ainakin ajelen alapääni juuri siksi, että se on siistimpää. Ja toiseksi ei mieheni suostuisi olemaan kanssani jos alapääni muistuttaisi kauheaa pöheikköä. Pitää sitä sen verran tehdä avioliiton kestämisen kunniaksi.

Jos nyt saisin asiallisia vinkkejä, kiitos. ap

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat