Ja se on ++++

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Vihdoinkin kaksi viivaa testissä. Lähes vuosi yritystä takana. Ainoa muutos tähän kiertoon oli greippimehun juonti eli greippimehun voimalla raskaaksi! Suosittelen.

Kommentit (7)

Vierailija

Ihana saada plussa noin pitkän yrittämisen jälkeen!!=) Meillä on menossa nyt 14 yrityskierto, greippimehua oon juonu tammikuusta saakka... Mutta Onnellista Odotusta sulle!!!

Vierailija

Odotuspuolella kävinkin jo heti vilkaisemassa, vaikka ei vielä oikein uskalla " täysillä odottaa" . Oireina ei ollut oikestaan muu kuin menkkamaiset kivut jo viikkoa ennen kuin menkkojen olisi pitänyt alkaa. Samaa nippaillua on ollut aiemminkin, mutta nyt oli kivuliaampaa.

Testasin Apteekin omalla testillä. Oltiin viikonloppuna reisuussa, niin siksi testasin vasta eilen, vaikka menkkojen olisi pitänyt alkaa jo pe. Selvästi näkyi tässä vaiheessa viivat.

Vierailija

Meillä haaveena neljäs, ja tuosta greippimehusta tulikin mieleeni kysäistä, että mihin perustuu greippimehun " tehokkuus" raskautumista ajatellen?

Itse kyselin muissa asioissa neuvoa teratologisesta tietopalvelusta (ja siis neuvoo raskauden- ja imetyksen aikaisesta lääkityksestä) ja kysyin samalla, että onko tosiaan greippimehusta apua raskautumiseen, ja vastaus oli " huvittunut" EI ;O

Olen kuullut aiemminkin jonkun vannovan greippimehun nimeen, mutta asia on mielenkiintoinen ;)

Kommentoi tuolta tietopalvelusta, että " on täysin huuhaata, mutta uskokoon ken tahtoo, ei siitä haittaakaan ole" .

Itse en ole greipin ystävä, mutta pitkin hampain juon greippimehua, sikäli jos siitä mitään apua on :)

Seison vaikka päälläni, jos se auttaa. Tosin yrittely on vasta aloitettu meillä.

ONNEA KUITENKIN!

(ja tarkoitukseni ei ollut " lannistaa" tuolla kommentilla, vaan herättää keskustelua, ken tietää muuta greipistä, valaiskoon meitä kaikkia ;) )

Vierailija

Minkäslaisia tuntemuksia sulla oli? Millä testillät estasit plussan? Mulla kp 34/ kp 34 menossa ja sain lauantaina kasn haalean viivan...tänään ajattelin testailla uudelleen, tosin sellainen olo että menkat kohta alkaa.

:) Vauveliinia toivova

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat