Auttakaa! Päivähoitoasiaa...

Vierailija

Ollaan haettu pojille (1v ja 2v6kk) hoitopaikkaa jo elokuussa, hoidontarve tammikuussa. Nyt sitten soittivat päiväkodilta ja sanoivat että koko alueella ei ole meidän pojille hoitopaikkoja. Viereiselle alueelle ollaan kaavailtu uutta päiväkotia.

Mutta. Se olis nykyisen ryhmiksen pohjalle, lisää hoitajia vaan.

Tuo ryhmis käy samassa puistossa kun mekin, ja paikka on mulle

ehdoton EI: hoitajat huutaa ja tiuskii lapsille koko ajan. Uhataan

jättää lapset puistoon jos eivät ala tulla jnejnejne. Toki itsekkin

huudan pojille välillä, mutta koen eron siinä, että pojat ovat

kuitenkin OMIA lapsiani. Nyt en sitten tiiä mitä tekisin.

Mitä ihmettä voin tehdä? Pph:t kuulemma eivät lapsiamme ota, koska nuorempi on allerginen. Eikä vapaita paikkoja edes ole tällä alueellä.

Koska olemme juuri muuttaneet alueelle en tunne ketään jonka kanssa voitaisiin ottaa yhteinen hoitaja..

Mitä ihmettä teen??

HELP!

Kommentit (6)

Vierailija

vähän aikaa sitten mietin just eri päivähoito-vaihtoehtoja ja tulin siihen tulokseen et ainakaan alueemme päiväkotiin en pientä lastani (1v3kk) halua. Olen puistossa nähnyt miten ainakin 2 hoitajaa käyttäytyy tod. huonosti. Istuvat penkillä, löpisevät omiaan, lähettelevät tekstiviestejä yms. Kerrankin muksut huitelivat ties missä ja hoitajat vaan juorusivat keskenään. Kyseesssä vielä aidaton puisto joten periaatteessa muksut olis voinu karata mihin vaan...

Luulisi päiväkodeissakin työskentelevien tajuavan että me (tarkkaavaiset) kotiäidit lapsinemme saatamme olla heidän tulevia asiakkaitaan. Eipä kovin hyvää mainosta jos hoitajat juttelevat tulevan viikonlopun biletyssuunnitelmistaan ja lapset (n.3 v) kiipeilevät telineessä kauempana.

Itse päädyin perhepäivähoitajaan, hänestäkin minulla oli aluksi ennakkoluuloja mutta juteltuamme selvisi että ihan asiallinen ja lapsestamme kiinnostunut hoitaja hän lienee. Katsotaan nyt, vasta marraskuussa alkaa hoito.

Vierailija

ja jatka juttua. lain mukaan sulle järjestyy se hoitiopaikka 2vk sisällä mutta et voi itse kyllä päättää mihin. oisko toinen vaihtoehto sitten palkata joksikin aikaa kotiin hoitaja.

ja päivähoidonjohtaja on varmasti kiinnostunut lapsille huutamisesta. kysy mitä aikovat tehdä sille!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat