Kokemuksia Lenne-haalareista? Onko hyvät 1-vuotiaalle? Onko kalliita, keskihintaisia vai edullisia?

Vierailija

Kommentit (5)

Vierailija

mutta veljeni osti vauvalleen Lennen välikausihaalarin ja ovat pitäneet siitä paljonkin. Hinnasta en kyllä osaa sanoa mitään. Itse ostin lapsille talveksi Ticket to heaven -haalarit. Viime talvena meillä oli oli jo Ticketin haalari ja se oli todella loistava...parempi kuin Reimatec (minun mielestäni).

Vierailija

Helsingissä myyvät Bam-bami, Pikkukenguru, Pikkuväki ainakin. Värejä on varmasti monia...itselläni on suklaanruskea jossa vaaleanpunainen fleecevuori. Sama ruskea löytyy myös vaaleansinisella vuorella...näin myös vanhan roosan värisen puvun...poikien väreistä en oikein osaa sanoa, kun itselläni on kaksi tyttöä.

Vierailija

Viime talvena tytölläni (täytti talvella 1 v) oli Lenne -haalari. Toimi mainiosti, mutta hän ei ollut vielä kovin liikkuvainen, lähinnä istuskeli pulkassa, nukkui rattaissa ym. Puku oli aika paksu ja lämmin, joten liikkuvammalle lapselle ostaisin ehkä jonkun muun. Tietysti Lennelläkin on monia malleja, tytön puku " vauvamallistoa" .

Itse ostin täksi talveksi Legon haalarin. Hinnaltaan Ticketiä edullisempi (n. 110 e?), vedenpitävä ja vieläpä kivan värinen!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat