Työhaastattelussa kävijät!

Vierailija

Koska teille on tullut haastattelupyyntö, jos esim. haku on loppunut viime viikolla? Onko mennyt pari päivää vai viikko?

Onko siis mínulla toivo jo mennyt, kun työpaikan hakuaika loppui perjantaina?

Auttakaa!

Kommentit (10)

Vierailija

Mäkin odottelen vielä kutsua haastatteluun, hakuaika loppui viime perjantaina (ettei ois vaan sama paikka!!!;))

Pari kertaa on käyny silleen et haastatteluun on pyydetty jo ennen hakuajan umpeutumista ja sitten kerran meni 3 vkoa!!! Että ota noista työnantajista selvää...

Vierailija

kuulukaan. mä oon kans vähän tuommoinen hätähousu, että jos ne ei soita mulle tasan heti, niin en mä sitten edes pääse haastatteluun. nimim. jo kuudessa haastattelussa käynyt parin kuukauden sisällä

Vierailija

varmasti ole niitä kaikkein parhaimpia. Mutta yritän siis kärsivällisesti odotella vielä tämän viikon...huoh!

Mikä kaupunki kutonen? Minä olen Länsi-Suomen läänissä. Ja vitoselle onnea haastatteluun! Jos itse sinne asti pääsen, olen varmasti myös tositosi hermona!

t: ap the hätähousu

Vierailija

Kutonen täs, ja etelä-suomesta... Mut mäkin oon tulisilla hiilillä. Päivähoitopaikankin sain jo järjestettyä, vanhaan työpaikkaan en aio palata ja haku päällä useaan työpaikkaan. Miks työnantajat ei voi ilmoittaa ajoissa jos haastatteluun ei pääse??? Ärsyttää kun joskus kuukauden päästä tulee sit mailia:kiitti, mut ei kiitti...

Ja sit kun hakee useampaan paikkaan samaan aikaan käy lopulta silleen et joutuu ottamaan ekaksi tarjotun työn vaikka pääsis parempaankin. Mur!

Vierailija

Hakuaika päättyi elokuun lopussa - kolme on jo palkattu. Ensi viikolla tulee taas kaksi haastatteluun, ja ainakin yksi otetaan vielä.

Yleensä varmaan kutsutaan viikon sisään, joskus menee yli kuukausikin.

Vierailija

ja samaa kyselin täälläkin. Eli toissa perjantaina päättyi hakuaika ja tämän viikon maanantaina sain kutsun haastatteluun !! Jes... se on huomenna ja minä jo ihan hermona:) Onnea matkaan ! kyllä siinä voi hyvinkin viikko vierhtää ja minulle joku viime viikolla vastasi että olivat soittaneet vasta 2 viikon kuluttua.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat