Ihana perhepotretti :D

Vierailija

Sivut

Kommentit (58)

Vierailija

Ymmärrän vielä jotenkin, että pissiksiä naureskellaan jotenkin hyväntahtoisesti, mutta en sitä että normaalia perhettä räävitään ja ulotetaan se rääpiminen lapsiinkin.

Ihania lapsia perheellä.

Vierailija

Ihmisiä on monennäköisiä, samoin lapsia. Pari näyttää onnelliselta, samoin lapset tyytyväiseltä.

Ja pieni tyttö on aivan ihana ja söötin näköinen. Säälin niitä jotka huomaavat vain ne erilaisuudet eivätkä niitä parhaita puolia.

Vierailija

todella sairasta tää toihu täällä oikeesti...kaikki ei synny täydellisenä. Itseasiassa ei kukaan!!!!!

Tytöllä on kierot silmät ja tuskin voi sille itse mittää ja tuskin myöskään hänen vanhempansa. Jollain on ruskeat silmät toisella siniset toisilla kierot toisilla ei. Mitä väliä?? Oikeesti söpö lapsi ja karseeta et aikuiset täällä päivittelee moista asiaa??

Jos aikuinen ihminen ei tajua että ihmiset on erillaisia niin huh huh.

Joku tykkää tytöistä joku pojista aivan sama ja pääasia että näytti onnelliselta perheeltä!!

Miks pitää aina mollata ja haukkua miks ei vois etsiä ihmisistä kivoja piirteitä ja tuoda niitä esille kun aina huvittuneena nauraa toisten ulkonäölle tai elämälle??

Ja ennen kun joku taas avautuu...ei en ole katkera. Mulla on asiat hyvin siksi ei tarvitse etsiä muista vikoja tuodakseni itseäni esille!

Elämässä on muutakin kun ulkonäkö ja status ym.

Itsellä paljon ystäviä, erilaisia sellaisia enkä todellakaan heitä valikoi ulkonäön ym perusteella hei haloo...hieman aikuisuutta peliin!!!

Ja ap ellet itse tiedä kumpi on kyseessä mies vai nainen tarviiko sun nostaa jonkun perhe päiviteltäväks? Kiinnostaako se sua oikeesti niin paljon? Eikö riitä että tiedät mitä sukupuolta itse edustat ja tykkäätkö kenties miehistä vai naisista tai et ehkä kummistakaan.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat