mikä parasta liikuntaa

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

reisille ja takapuolelle??

haluaisin lähtee johonkin jumppaan,mutta en tiedä mikä olis parasta kiinteytykseen ja ehkä sais kaventuakin hiukan=)



kiitos jo etukäteen!!!

Kommentit (2)

Vierailija

...käsittääkseni vain tietystä paikkaa (asiantuntija en ole). Se lähtee ensin siltä mistä se on lähteäkseen ja kai viimeiseksi juuri noista paikoista ainakin naisilla. Parhaiten tehoavat ja rasvaa polttavat pitkät 1-2h omalla henk.koht. matalalla syketasolla (125-135) tehdyt harjoitukset kuten esim sauvakävely. Itsellä ainakin auttoivat yhdessä ruokavalion kanssa.



Kuntosali harjoitelun vaikutuksista en sano mitään koska en sitä itse ole tehnyt.



...liekö tästä mitään apua...



Vierailija

Mikään ei kavenna yksinomaan reisiä ja takapuolta - aerobinen liikunta kaventaa ihan joka puolelta. Lihaksia k.o. alueelle saat ainakin sulkapallosta, pyöräilystä ja salibandysta (tuntuu!) ja tietysti vanhalta kunnon kuntosalilta. Niiden avulla muotoilet siis haluamiasi alueita, joilla EI ole rasvaa peittämässä lihasten muotoja.



Suosittelen valitsemaan sellaisen liikuntamuodon, jota jaksat harrastaa paria kertaa enemmän - silloin tuloksetkin ovat taattuja. Jos pidät spinningistä, se on erittäin tehokas liikuntamuoto, mutta jos olet enempi rauhallisen liikunnan ystävä ei kävely ole huonompi vaihtoehto. Tai vaikka molemmat, vuoropäivinä.



TT, himouimari :)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat