Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

***Pikkukakkosen Posti vko 40***

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Hei vaan kaikille! :)

Avaanpa tämän pinon tällä viikolla kun hiljaista näyttää olevan. Muutenkin täällä taitaa olla välillä melkoisen hiljaista etenkin päivisin. Itse en kovin usein päivällä käykään, silloin tällöin vaan. No tietysti monet ovat koulussa ja töissä, ymmärtäähän sen että enemmän vipinää on iltaisin. :)

Omaan napaan kuuluu sellaista, että kp14/27-29 menossa ja kuumetta pukkaa kovasti päälle - vauva sellaista. Kävin eilen katsomassa kaverini 3kk tyttöä ja voi hitsi kun osasi olla suloinen. Juuri siinä vaiheessa että jakelee hymyjä jatkuvaan, kunhan vain joku jaksaa hänelle seurustella. Muistattekos ne vaiheet? :) Touhusteltu ollaan taas miekkosen kanssa makkarin puolella, toivotaan että tällä kertaa olisi oikeasti tärpännyt. Viime kiertohan mulla oli sellainen että tuntui niin " raskauttavalta" mutta pääkoppa se vaan temppuili.

Mutta plussasäteitä kaikille ja mukavaa alkanutta viikkoa!

T: Anmari

Kommentit (10)

Vierailija

Kukaan ei taida pitää virallista tai epävirallista listaa siitä, ketkä tänne kirjoittelevat. Kaikki siis kuumeilevat toista lasta.

Vierailija

Mutta samaa kuumeilua viikosta toiseenhan tämä taitaa olla. Toivotaan niitä plussia pikaisesti kaikille, pääsis toisia viikkoja laskemaan. :)

Pikaiset hyvän päivän toivotukset, kiirusta pukkaa...

T: Anmari

Vierailija

Viimeistä viikkoa viedään ja jänskättää jo nyt niin vietävästi, että kuume sen kuin nousee vaan!!! Oireitakin on jo alkanut ilmestyä, tosin ne saattavat olla äidin liian vilkkaan mielikuvituksen tuotosta vain... :) Vai onko joku oireillut jo n. viikkoa aiemmin ennen kuin plussa on näyttäytynyt ruudussa?! :D

Tänään kp 23/28(-30) Edellinen kierto oli jostain syystä hieman lyhkäisempi, vain 26 päivää. Hieman ovat olleet epäsäännölliset nämä tädin vierailuajat tätä nykyä, mutta toinen pienokainen olisi toivottuakin toivotumpi.

Tilasin kokeeksi Vilja raskaustestin netin kautta. Onko kenelläkään kokemusta tämän testin käytöstä? Ilmeisesti tämäkin testi on sen verran herkkä, että pystyy testaamaan jo hieman ennen oletettua kuukautisten alkamispäivää....*hypistelee malttamattomana foliopakkausta*

*PLUSSASÄTEITÄ* ja onnea yritykselle! :D

Vierailija

meillä on nyt menossa 3 yritys kuukaus.

nyt menossa kp 9/30 ja ovistikutkin tilasin netistä. kun en haluaisi,että lasten ikäero venyis.esikko 9kk.

vaan eipä paljon kannata tässä kierrossa vielä tikutella,kun tuo mies taitaa olla juuri niihin aikoihin toisaalla :(

mut silti pitää touhuta se mitä pystytään:)

onneks tuo poju pitää äitinsä kiireisenä niin ei ihan tuskastu tähän uudelleen raskautumisen hitauteen :)

Vierailija

Mitäpä tänne..olen käynyt kirjoittelemassa TP-pinossa,kun tässä ei ole oikein liikettä ollut.

Meillä menossa kp25/31. Jotenkin olen ollut masentunut ja valmiiksi voihkinut,ettei meille tärppiä tule kuitenkaan. Ystäväpiirissä on nyt jo viisi vaavia keväällä tulossa.Tässä olen kateuden ja onnellisuuden tunteita käynyt läpi.Parhaan kaverin ilmoitus oli kaikkein rankin..vaikka oikeasti olen kaikkien puolesta todella onnellinen!!

Nyt pitää lähtä katsoo telkkuu ja nukuttaa likkaa..

Tuulia

Vierailija

Hiljainen viikko näköjään. Onko kaikilla muillakin kiireitä.

Tajusin kauhukseni, että jouluun ei ole enää kuin reilu kaksi kuukautta aikaa. Täytyy varmaan alkaa nyt jo puuhailemaan jotain joulun eteen. Jos tänä vuonna saisin sukulaisille teetettyä neidin kuvista kalenterin. Olisi helppo lahja isovanhemmille.

Näin viikonloppuna urakalla pieniä vauvoja. Suloisiahan ne ovat. Esikoisen kanssa on vain nyt vähän rankempi vaihe menossa, yöt vähän risaisia taas poskihampaan vuoksi. Meidän neiti tekee jokaista hammasta pitkään ja kivuliaasti.

Onko kellään piinaviikko menossa?

++++++++++++++ plussasäteitä!

Vierailija

kun tokaa lastamme kuumeilen ja päätin nyt liittyä kuumeilijoiden joukkoon? En paljon enää muista tämän puolen touhuista mitään, kun olen ollut parisen vuotta poissa. Tuolla vauvapuolella olen tähän asti vieraillut, mutta nyt olisi taas aika tulla tännekin! ; )

Vierailija

Siis lähinnä piti kysyä, että eikös tämä Pikkukakkosen Posti ole tarkoitettu toista lastaan yrittäville ja mitenkä tähän pääsee liittymään mukaan?

Vierailija

En tainnut musitaa viime viikolla kirjoitella mitään. No, kuumeilu jatkuu. Tosin viikonlopuna isännän kanssa keskusteltiin henkevästi aiheesta ja tämän ihanan vauvakuumeen taustalla kyllä molempaa himpun mietityttää työtilanne,kun eipä ole vakipaikkaa kummallakaan...mutta eipä stressata nyt sillä.

Tärppiaika olis pian otollisimmillaan, jos vaan isäntä olis kotona...Olen tässä laskeskellut, että jos piakkoin tärppäis niin tulis aika tarkalleen 2 v lasten ikäeroksi sitten.

Plussaonnea kuitekin kaikille tasapuolisesti.

Uusimmat

Suosituimmat