Muistakaa naiset käydä papakokeessa tarpeeksi usein!

Vierailija

Sivut

Kommentit (31)

Vierailija

Inhottavaa kaivamista ja aivan turhaa resurssien tuhlausta. On se naisen ruumiskin niin kuriton että sitä täytyy koko ajan vahtia ja tutkia.

Vierailija

Mulla ei oo koskaan ollut mitään muutoksia papassa, mutta muuta kautta onkin sitten löytynyt vaikka mitä. Että se siitä papan luotettavuudesta. En itse luota siihen pätkääkään. Aivan turha koe.

Vierailija

syöpääsi ei hoidettaisi?

Kohdunkauluansyöpää pystytään hoidoilla ennaltaehkäisemään. Ja papakoe on selonnassa tyhjää parempi.

Vierailija

Ja sille, jonka mielestä papa-koe on turha, nii oletko ikinä kuullut, että sen avulla voidaan löytää syövän esiasteet ja hoitaa. Jos et ikinä käy kokeessa, niin on myöhäistä itkeä, kun jotain todetaan.

Vierailija

olisi johtanut syöpään. Jotkut kondylooma-virukset, jotka aiheuttavat syöpää, ovat sellaisia, että syöpä leviää ihan koko kehoon. Itse en todellakaan jättäisi papa-koetta ottamatta.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

olisi johtanut syöpään. Jotkut kondylooma-virukset, jotka aiheuttavat syöpää, ovat sellaisia, että syöpä leviää ihan koko kehoon. Itse en todellakaan jättäisi papa-koetta ottamatta.

Kävin papassa juuri eilen ja osallistuin samalla uuteen papakoe-tutkimukseen, jossa etsitään juuri noita kondyloomaviruksia. Tietyt virukset ovat kuulemma sellaisia, että niitä esiiintyy aina, jos on kohdunkaulasyöpä tai sen esiasteet, joten jos näitä viruksia ei löydy näytteestä, ei ole kohdunkaulasyöpääkään. Tämä on joku uusi tutkimus, jota vasta tosiaan tutkitaan, mutta sen pitäisi olla tarkempi kuin sen perinteisen papan.

Vierailija

Itsekin olen uskovainen, en tosin kristitty. Jumala antoi meille hyvät aivot, joilla ongelmiin pystytään etsimään ratkaisu.

Jos sulla on jano, miksi juot? Miksi et vain kuole janoon? Sama syövän kanssa, jos on syöpä niin kyllä hoitoja voi ottaa. Tosin kaikilla ei ole puhdasta juomavettä eikä mahdollisuutta hoitoihin

Vierailija

Papa kokeessa otetaan irtosoluja emättimen pohjasta, kohdun napukasta ja kohdunkaulakanavasta puulastaa ja viimeisessa harjaa pyörittämällä. Näin kaikilta alueilta tulee näyte. Papakoe todellakin on kattava näyte oikein otettuna. Sillä voidaan syövän ja syövän esiasteiden lisäksi havaita kondylooma, trikhomonas, hiivatulehdus ja muita tulehduksia. Suosittelen kaikille ja samalla mietin että koskahan itse olen viimeksi käynyt...

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat