Mistä sinulla on nyt huono omatunto?

Vierailija

Minulla, kun en jaksa olla koko ajan vauvan kansa, kun kitisee.

Laitan vain tutin suuhun.

En jaksa kannella, kun ei sylissä paikallaan viidy.

Kommentit (9)

Vierailija

...miehen omat menot jää vähiin, kun mä en oo innokas lähteen mihinkään... Se jää sitten mieluummin mun kanssa kotiin olemaan ja kuitenkin ois halunnu sitä ja tätä...

Vierailija

En ole jättänyt mitään tuikitarpeellista tekemättä ja vähemmän tärkeistä asioistahan on turhaa murehtia, jos ne on tahallisesti jättänyt tekemättä.

Vierailija

että en tee koko ajan kotitöitä vaikka olen kotiäiti. :)

siitä, että suutuin miehelleni yhdestä asiasta, jossa oikeasti olin vihainen äidilleni, siis suuntasin kiukun väärin ja hän sai kärsiä.

Vierailija

Pitäisi kerätä voudin kuitit kasaan ja viedä ne asianajajalle omaisuuden jakoa varten. Mä en saa aikaiseksi, kun pelkään että exä vetää taas herneet nenään siitä ja heittäytyy hankalaksi.

Lisäksi samasta asiasta olen uudelle puolisolleni vähän valehdellut, tai ainakin sievistellyt asiaa. Exän minulle tekemiä velkoja on enemmän kuin olen miehelleni sanonut. Ja osa on sellaisia mistä en edes voi hakea exältä omiani takaisin, esim. tonnin verran ikivanhaa opintolainaa. Yhteissumma on kolme tuhatta ja minä olen puhunut parista.

Vitsi että sitä on tyhmä.

Vierailija

lauantaina viihteelle ja lapsi viedään mummullensa yöksi. Toisaalta olen iloinen kun pääsemme näkemään kavereita, mutta toisaalta on hirvittävän huono omatunto..

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat