Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun aina " märistään" kummeista, niin vähänmarinaa kummilapsen vanhemmista MRR

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Pieni suloinen kummipoika täytti 4v ja muutaman viikon mua on kihisyttänyt vanhempien käytös syntymäpäivillä.Kysyin toivettaäidiltä mitäpaketissa voisi olla.Ostimme puuha pete pehmolelun ja muutaman esprit-paidan ja ratian collari paidan sekä housut.Olisin itse ollut erittäin tyytyväinen moisesta paketista, tykkään antaasellaista jota olisi itse myös hauska saada.

Menimme juhliin, lahjapöydässä oli monta pakettia ja kaikki olivat kiinni.Meidän lahjamme vietiin käsistä, sen kummemmin kiitosta sanottuna niin lapsen kun vanhempien toiveesta.Vaatteet ja lelu jemmattiin johonkin kaappiin jamuut paketitkin jäivät kiinni vaikka kaikki muut vieraan lähtivät ennen meitä.

Minusta tää oli taas kerran törkeyden huippu, ihana antaa muta pahan mielen kera? kauhulla odotan joulua ja taas pahaa mieltä..

itse tämä tuttavaperhe tuo aina nimpari ym lahjoiksi jotain kylkiäis tavaraa esim meikkipussukan joka yvesiltä sai kun tilasi jotain.Ja tämä siis 3 v tytölle.

Alkaa mennä maku ja hermot!!

Kommentit (12)

Vierailija

Kyllähän lahjat kuuluu avata vieraiden aikana,sehän on ihan kohteliasta jo lahjan antajaakin kohtaan!

Tosi tympeää on myös ettei lahjoista kiitetä!Moukkamaista suorastaan..

Vierailija

mitähän niillä muilla oli paketeissa?kyl mua ainakin kiinnostaa mitä muut tuo.Ja tietää ettäå mitä ei ainakaan kyseiselle lapselle vie lahjaksi.

mitä muuten itse viette lahjoiksi?

mä vein videokasetin jonka lapsi toivoi

Vierailija

Eipä meilläkään availla lahjoja kaikkien nähden, mutta juuri siitä syystä, ettei tulisi vaikutelmaa, että lahjat olisivat avainasemassa. Haluamme, että vieraat ja päivänsankari ovat juhlien pääosassa. On ikävää, kun lahjojen antajia vertaillaan lahjojen perusteella.

Vierailija

Tottakai lapsen pitää avata lahjat siinä. Siis sehän on puolet synttärien ideasta lasten mielestä ja sitten niillä leluilla ym. leikitään!

Vierailija

kyllä musta olisi hauska nähdä lahjan antajana sen saavan osapuolen ilme onko mieluinen vaiei.. et tällästä pointtia ajoin takaa.

Vierailija

Mua ärsyttää se että lahjat kyllä kelpaavat synttäriksi ja nimppariksi mutta synttäreille ei kutsuta (ekana vuonna ainoastaan- matkustin 400km ilomielin). Kun kysyn juhlista, kommentti on että juhlat pidettiin vain lähipiirille.... Ja mitään riitaa tms ei ole ollut. Tekstarilla kiitetään kyllä lahjoista. Kyseessä paras lapsuudenystäväni. Ei tosin ole käynyt koskaan luonani 6 v aikana, minä heillä kylläkin aluksi useinkin. nyt en enää kun vierailuaika on 9-9.25 ja silloinkin tunnen olevani vaivoiksi...

Vierailija

Meillä ja ystävien perheissä on ollut tapana ensin seurustella ja nautiskella tarjottavia ja sen jälkeen on sankari avannut lahjat. myös minusta on mukavaa nähdä kuinka lapsi avaa jännittyneenä paketteja ja iloitsee niistä :)

Uusimmat

Suosituimmat