Ensimmäinen isänpäivä!

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Heips!

Kuinka olet ajatellut muistaa miestäsi ekana isänpäivänä??? Jotain spesiaalia kenties!?

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

On se silti sun lapsesi isä ja varmaan haluais et sitä huomioitais jotenkin. Et siis aio viettää äitienpäivääkään koska lapsesi ei vielä osaa askarrella???!!!

Vierailija

Miehenihän ei ole isäni.

Sitten, kun poika itse haluaa askarrella isälleen jotakin, sitten vietetään isänpäivää! =)

Nalle ja poika 7,5kk

Vierailija

Puurasiaan pakattiin kaikenlaista:

- pikku konjakki ja sikari

- nätti sydänmuki

- Minä olen pomo bokserit

- Pojan askartelema kortti

- Perinteinen After Eight minttusuklaarasia

Vierailija

Minä ajattelin antaa tuoreelle isukille tietosanakirjan, että ei jää ihan sanattomaksi kun vauva joskus tulee kyselyikään. Tässä on sit aikaa vielä perehtyä kirjaan ennen kuin ekat sanat edes tulee ulos.

Vierailija

jossa on sekä pojan (3 kk) kädenjälki ja koiran tassunjälki ja jossa lukee " Rakastamme isiä" . Lisänä tulee lahja, joka on ehkä joku vaate tai mitä muuta nyt löydänkään.

Vaikkei isä olekaan *minun* isäni, haluan silti huomioida häntä isänpäivänä. Hänhän on kuitenkin lapseni isä.

Vierailija

Muutama päivä meni mutta tilasin mukin siis osoitteesta

www.fi.spreadshirt.net

Siellä on alasvetovalikossa muistaakseni alimpana " lahjat" ja siellä voi valita mukin. noi sivut on siitä kivat, että voit itse suunnitella mukin ja näkee heti miltä se näyttää. Ainoa puute oli omasta mielestäni se, että kuvaa ja tekstiä ei voinut sijoitella eri puolille mukia vaan ne sai ainoastaan yhdelle puolelle.

Vierailija

Niitä mukeja voi ainakin täällä pk-seudulla teettää Stokkalla. 7 krs:ssa on sellainen painopiste, mukeja, paitoja, hiirimattoja jne.jne.

Itse myös - vaikkei mieheni ole isäni...- muistaa lapseni isää=miestäni ensimmäisenä isänpäivänä kakulla ja lahjalla, luulenpa että on tosi tärkeää ja ikimuistoista :)

Vierailija

kortin isukille eli käden jälki korttiin..tuskin mitään speciaalia, kun vaavi niin pieni vielä(vajaa 2vkoa)ettei ehdi sellasia suunnittelemaan.

Vierailija

teettää miehelleni hiirimaton, johon tulee poikamme kuva ja teksti " Hyvää työpäivää, isi!" . Ja kortti tietty, johon ajattelin piirtää pojan kämmenestä ääriviivat. Sitten syödään hyvää ruokaa ja jälkkäriksi ehdottomasti kakkua!

Ekka isänpäivä tulee ainakin meillä olemaan speciaali. :) Ja vaikkei mieheni minun isä olekaan, hän on pojallemme maailman paras iskä ja ansaitsee isänpäiväjuhlat jo nyt, vaikkei pikkumies itse päivästä ymmärräkään.

Vierailija

Kortin olen miehelleni tehnyt, jossa on pikkuprinsessan kuva ja kämmenenjäljet + isänpäivätoivotukset. Lisäksi tilasin mukin, jossa tytön kuva ja teksti " Maailman paras isi" .

Tämä kun on miehen elämän ensimmäinen oma isänpäivä niin halusin antaa jotain erityistä ja nimenomaan omaan tyttäreen liittyvää.

Vierailija

Ensimmäisenä isänpäivänä painoin tytön kädenjälken taikataikinaan ja maalasin sen.

Toisena isänpäivänä painoin tytön kädenjäljet ja pojan jalanjäljet valkoiseen paitaan. Taakse kirjoitin kauniita unia. Isi sai siis yöpaidan.

Tänä vuonna tein kirjan (www.ifi.fi) Siihen keräsin kuvia isistä ja lapsista eri tilanteissa. Ja kai nuo käden/jalanjäljet vois painaa vaikka korttiin tänäkin vuonna :)

Vierailija

saa myös Digiexpress -liikkeistä (mm. Iso Omena, Heikintori).

http://www.digiexpress.fi

Itse tilasin sieltä joululahjaksi juuri mukin ja hiirimaton. Tilaus onnistui netitse ja sitten hain tavarat sieltä. Hienot tuli! Isänpäiväksi tein kuitenkin muuta: ostin t-paidan, johon painoin lapsen jalan kuvia. Pieni lapsi (silloin 2kk) pelästyi märkää maalia ja kokeilun jälkeen teinkin paidan niin, että laitoin lapselle sukan jalkaan! Kannattaa tarkistaa, että maali on turvallista, eikä siitä imeydy haitallisia aineita lapseen. Sinooperissa osasivat ainakin neuvoa. Me tosin käytimme sitten sukkaa suojana:)

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat