Help!Onko kukaan irtisanonut yksityistä pph:aa??!!

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Pitkä tarina,mutta onko kellään kokemusta ykstyisen hoidon purkamista muun kuin " olosuhdesyyn" (muutto,toinen lapsi tms) takia,lähinnä siis henkilökemioiden,hoitotapojen tms. takia?Miten menettelitte,miten irtisanomisaika yms?Olen tosi kiitollinen kaikista kokemuksista..meillä olisi moinen edessä ja hirvittää.

Kommentit (5)

Vierailija

vielä lisäkysymyksiä..olen vain niin kyllästynyt muutenkin siihen meidän hoitajaan!jo kolme kertaa viime kuun aikana on ilmoittanut päivää paria ennen,ettei voi ottaa hoitoon,ja aina ollaan pulassa kun meillä ei ole mummoja lähellä hoitamassa..olen liian kiltti kun en suoraan sano sille että hoitais hommansa eikä omia asioitaa hoitopäivien aikana..voi miksi laitoin yksityiselle hoitajalle!

Vierailija

Katso, mitä teidän hoitosopimuksessa lukee. Siinä tulisi olla kerrottuna irtisanomismenettely irtisanomisaikoineen. Jos ei ole, ei ole mitään velvoitetta pitää irtisanomisaikaa. Tällöin irtisanomiseksi riittää suullinen ilmoitus lapsen pois jäämisestä. Mutta jos hoitosopimuksessa on sovittu toisin, se pätee.

Ja tosiaan, syytä ei tarvitse hoitajalle kertoa =) Ihan normaalia se on, että lapset poistuu hoidosta joskus.

Vierailija

Meillä aikoinaan oli sopimuksessa kahden viikon irtisanomisaika. Ilmoitin kyllä jo kolme kk aiemmin, että lapsi siirtyy muualle. Mitä ihmeellistä tuossa nyt on? Reilua kertoa mielestäni hyvissä ajoin, niin hoitaja voi alkaa etsiä toista lasta tilalle.

Vierailija

Voithan kertoa syyksi vaikka sen, että haluat siirtää lapsen päiväkotiin tms. Ei sinun tarvitse syitä perhepäivähoitajalle tilittää. Ja varsinkin, jos on huonot henkilökemiat, perhepäivähoitaja voi olla ihan tyytyväinenkin, että otat lapsesi pois.

Vierailija

hoitajan palkka menee, kun kieltäytyy hoitamasta? Useinmiten ne ovat hoitajalle palkattomia, jolloin niitä ei kovin helpolla pidäkään. Ja aivan varmasti sellainen harmittaa. Hoitajan käytös ei ole hoitajalta kovin fiksua. Kyllä minäkin vaihtaisin hoitajaa sinun tapauksessasi. Sairaslomat on tietty asia toinen, mutta jos ihan muuten vain ilmoitellaan, ettei oteta lapsia hoitoon.

Kävin vastailemassa tuonne työ... palstallekin =)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat