Heissan kaikki ihanaiset musliminaiset!

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Haluaisin kuulla teidän/islamin mielipiteen evaluutioteoriasta. Elikkä uskotteko teorian Big Bang:istä? Dinosaurukset? Ihmisen kehitys apinasta nyky-ihmiseen? Mitä Koraani kertoo maailman synnystä?Jos ette usko evaluutioteoriaan, miten selitätte kaikki todisteet& argeologiset löydöt?

Lukisin mielelläni paljon vastauksia, koska mieheni kanssa on asiasta erittäin vaikea keskustella,koska sitä ei heille koulussa opetettu :(

Aikomukseni ei ole synnyttää riitaa vaan haluan juuri kuulla TEIDÄN/ISLAMIN mielipiteen :)

Kommentit (5)

Vierailija

_maya_:

Lainaus:

Niin paljon kysyttävää, mutta pää on tällä hetkellä aivan tyhjä.....

Yksi kysymys vielä tähän hätään... Miksi meidät on luotu tänne? Mikä on maapallon eliökunnan tarkoitus? Siis Islamilaiselta näkökannalta...

Jumala sanoo Koraanissa:

" Olen luonut henkiolennot ja ihmiset vain palvelemaan Itseäni." [51:56]

Vierailija

Linkeistä vain puuttui muutamia juttuja mihin en saanut vastausta :(

Tai siis.. minä ainakin olen ymmärtänyt että ensin maapallossa oli pelkkää vettä, kalat nousivat maalle, ihminen ennen apina ja että nämä jutut on ihan todistettuja nykypäivänä, ei teorioita. Ja onhan näistä asiosta meillä jokaisella todistekin -> häntäluu.....

Uskotko että ensimmäinen ihminen oli nykyihminen?Uskovat kristitythän eivät tähän usko laisinkaan vaan että Aatami ja Eeva olivat kuten me nykyään..Ei mitään välimuotoja..

Ja miksei missään 3 kirjassa mainita dinosauruksista tai esim. jääkaudesta mitään?? Kummiskin merkittäviä tapahtumia nykyisen maapallon kannalla

Niin paljon kysyttävää, mutta pää on tällä hetkellä aivan tyhjä.....

Yksi kysymys vielä tähän hätään... Miksi meidät on luotu tänne? Mikä on maapallon eliökunnan tarkoitus? Siis Islamilaiselta näkökannalta...

Kiitoksia vielä avusta... Ja kukapa tietää, ehkä itsekin vietän Ramadania ensi kerralla... Ensin vaan täytyy selvittää nämä ristiriidat päässäni!

Vierailija

paitsi islamin mukaan Jumalan ei tarvinnut levätä 7. päivänä ja syntiin lankeaminen oli sekä Eevan että Aatamin syytä.

Uskon, että on ollut dinoja ja erilaisia " ihmisiä" erectus, habilis, neanderthalis. Uskon,että kaikella on ollut tarkoituksensa eikä Jumala ole meille tilivelvollinen luomisistaan.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat