Olen huomannut, että useissa pienissä lastenvaateliikkeissä on tylyjä, nuoria myyjiä

Vierailija

Joitain mainitakseni bobo ja jesper junior. Myyjät on nuoria tyttöjä kireissä farkuissaan, eivät juttele eivätkä puhua pukahda, ovat tylyjä eivätkä tiedä vaatteista yhtään mitään. Ihmettelen suunnattomasti?? Onko kukaan huomannut samaa?

Kommentit (14)

Vierailija

mutta koska liike on lasten suhteellisen kalliiden merkkivaatteiden liike eikä mikään marketti niin voin olettaa, että pienessä liikkeessä oleva myyjä on edes ystävällinen. Ei ole kiva edes katsella saatikka ostaa vaatteita pienestä putiikista jos myyjä on hapan ja ynseä. Näin vaan on!

Vierailija

Boboissa (Larun uudessa ja Sellossa) taas olen saanut hyvää palvelua, kuten myös Pompiissa ja Bambamissa. JJ:ssä Sellossa palvelu on ollut ihan asiallista, Forumissa taas todella tökeröä.

Lempiliikkeeni tätä nykyä on Sellon Bobo, valikoimat ovat todella hyvät ja omistajatar vaikuttaa miellyttävältä. Pompiista ja Bambamista haen lähinnä vain kenkiä, tytöille on niissä mun makuun liian erikoisia (ja kalliita) vaatteita. Kummipojalle niistä olen löytänyt paljon, mutta koska omaa poikaa ei ole, ei ole niin suurta tarvetta niissä shopata.

t.himoshoppaaja

Vierailija

Ei uskois, että teillä on lapsia. Jos palvelu ei pelaa, niin miksi käytte? Jos taas haluatte vaatteita ja tiedätte mitä haette, niin mihin te niitä myyjiä tarvitsette rahastamisen lisäksi?

Sitä saa mitä tilaa.

Vierailija

niin uupuneet bobolaiset palkkaavat nuoria tytsiä avuiksi. JJ:tä vaivannee samanlaiset ongelmat.

Itse saan aina ok palvelua (huom niin halutessani, saa ihan katsellakin) Pompiissa - ja voitte uskoa, että häpeäkseni ihan verkkareissakin tulee siellä käytyä. Burberryä en edes omista.

Aapiskukon systeemiä taas en ole koskaan ymmärtänyt, vaikka yrittäjä itse on aina paikalla.

Vierailija

Siellä olen saanut hyvää palvelua, myyjät on todella mukavia ja palvelualttiita, vaikka ovatkin nuoria.Jos eivät jotain kysymääni tiedä, he etsivät vastauksen, ettei tarvi lähteä tyhjin käsin.Itiksessä järkytyin palvelun puutetta ja jopa tylyyttä, sinne en enää eksy.

Vierailija

ostin pojalle 1v5kk juuri ohuen toppatakin ja me saimme loistavaa palvelua, kun taas Pompiin nuori myyjä oli todella tyly.Siskoni kysyi neuvoa vaatekokoon,neiti vastasi kahdella sanalla juuri siihen mihin kysyttiin ja hävisi jatkamaan juoruiluaan toisen myyjän kanssa.Enpä minä tuhlaa rahojani sinne enää.

Vierailija

kahtena vuotena olen ollut kattomassa reimateciä lapselle ja jäänyt saman myyjän takia ostamatta. Sellanen tummatukkanen ja aina sen näköinen kun olis syöny mätää tomaattia. Ei mitään palvelualttiutta. Ostin puvun muualta tänäkin vuonna. Kävin kattomassa ja eikun taas sama hapannaama töissä..

Vierailija

Tosi ynseän oloista porukkaa. Itse olin pukeutunut ihan siististi. Mutta täällä kotipaikkakunnalla saan lastenpuodista tosi hyvää palvelua, olemme ostaneet sieltä tosi paljon. Ja Jesper Juniorissa Forumissa oli myös tosi ynseän oloinen myyjä. Ja molemmissa liikkeissä ei ollut kyllä mikään kummoinen valikoimakaan.

Vierailija

Omistajat eivät monesti tiedä miten nuoret " myyjät" käyttäytyvät kun eivät itse ole paikalla. Itse olen tehnyt päätöksen äänestää jaloillani. Jos kukaan ei tervehdi tai palvelu on muuten nuivaa sanon suoraan " ei taida teitä minun asiani kiinnostaa" Ja poistun paikalta. Vaatteita saa muualtakin. BamBamista on sanottava että minua on siellä aina palveltu hyvin.

Vierailija

vai mikä kauppa se nyt onkaan siinä fabrisson yläpuolella siinä hotellin talossa. Kukaan ei edes vilkaissut kertaakaan minuun, kun kävin siellä. Ehkä ois pitänyt olla burberryä päällä, niin ois saanu palvelua. Oikeasti kyllä ostan, jos joku kiinnostaa, vaikkei nyt itselläni niin burria yllä olekaan. Enpä taida tuonne enää poiketa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat