Hei laiheliinit, ihan ystävällisesti kysyn teiltä...

Vierailija

Miski olette niin VITUN LAIHOJA??? Reiällä pilattuja lankkuja... hyh!

Sivut

Kommentit (36)

Vierailija

Outoa on tosiaan että kaikki hoikat kuvittelee että heille ollaan katellisia... Minä en hauku hoikkia, mutta en ole myöskään heille kateellinen koska olen tyytyväinen itseeni. En haluisi olla kukaan tai mikään muu!

Vierailija

käyttää nekin yht.kunnan varat johonkin muuhun, kuin sellaiseen joka on itse aiheutettua. No, mutta itsepä kuitenkin kärsit lihavuuden mukanaan tuomat sairaudet ja vaivat. Toivon, että tuon puolustelun sijasta pystyt joskus arvostamaan itseäsi sen verran, että alat huolehtia itsestäsi ja terveydestäsi. En tarkoita tätä pahalla.

13

Vierailija

Kukaan läski ei ottaisi sitä riskiä että tekisi näin typerän aloituksen ja saisi taas haukut niskaansa. Yrittäkää nyt ihmiset tajuta että miten näitä provoja tehdään!!!

Vierailija

Minäpä vastaan: en kuule tiedä, miksi olen näin laiha. Ehkäpä vain syön saman verran kuin kulutan ja ruoansulatukseni ei ole kovin tehokas ottamaan energiaa talteen.

t: läpip--ko

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Miski olette niin VITUN LAIHOJA??? Reiällä pilattuja lankkuja... hyh!

Anteeksi jos habitukseni pilaa elämäsi ja menetät yöunesi ajatellessasi pimppaani. ;)

Vierailija

ei tosiaankaan mitään niin pientä asiaa johon ei joku puuttuisi.Olen 164½cm ja 50kg, punaiset lyhyet hiukset.Naimisissa, useampi lapsi , imetin vain maksimissaan 6 viikkoa.Juuri lopetin hoitovapaan ja teen keikkatyötä.Maksellaan asuntolainaa jne jne...Eli paska akka...täysin holtiton, ei lainkaan normaali.Eikun saunan taakse ja nappi otsaan

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat