Vierailija

Esimerkiksi haukkua ja mollata toisia ihmisiä, etuilla kassajonoissa...

Olla kuin persiiseen ammuttu karhu...

Kommentit (30)

jossa normaalipainoinen valitti vr:lle että hänet plaseerattiin sellaisen läskin viereen joka kieltäytyi käyttämästä käsinojaa penkkien välissä eli ihrat vyöryi normaalipainoisen puolelle aiheuttaen matkustusmukavuuden alentumista. konnari kieltäytyi vaihtamasta paikkaa. nyt mietinkin sitä jos kaksi läskiä plaseerataan vierekkäin, minne ihrat vyöryy jos ylimääräistä tilaa ei kertakaikkiaan ole.

toinen juttu: normaalipainoisetko maksaa läskien kakkostyypin diabetekset, nivelrikot ja verenpaineongelmat.

kissa vaan pöydälle!!!

Lihavat keksi kepposia !!!! Onko ne pellejä vai miten niitä sulle pitäisi kepposia keksiä ??? Eiköhän niillä ole muutakin tekemistä kuin miettiä mitä kepposta sulle nyt tehtäisiin. Voi luoja mikä järjen jättiläinen taas liikkeellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Nyppii myös se, että lentomatkoilla joutuu maksamaan " ylimääräisestä" tavarasta kiskurihinnan samalla kun joku tyyppi ihan vaan ihmisenä painaa 70 kiloa enemmän...

Vierailija:

Lainaus:

Lihavat keksi kepposia !!!! Onko ne pellejä vai miten niitä sulle pitäisi kepposia keksiä ??? Eiköhän niillä ole muutakin tekemistä kuin miettiä mitä kepposta sulle nyt tehtäisiin. Voi luoja mikä järjen jättiläinen taas liikkeellä.

Ongelmia luetun ymmärtämisessä vai????

onko teillä hoikilla sitten oikeus piikitellä ja sättiä meitä lihavia? Todella törkeää tekstiä olen kuullut painoani kohtaan normaalipainoiselta.

Kellään ei ole oikeus olla toista kohtaan typerä, enkä tätä käytöstä yhdistäisi vain lihaviin/ei lihaviin.En ainakaan tunne kuvailemiasi lihavia ihmisiä.Annetaan kaikkien olla rauahssa ja sellaisia kun olemme.

Lapset kiukutelleet ja ukko ilmoittanut tulevasta avioerosta. Tai jos lapsia ei ole, nin vibraattorista patterit loppuneet. Tai sauva uponnut perseeseen kesken hekuman. Ja kadonnut sinne=)))

i katkeroituneena ulkomuodostaan tekevät laihempien kanssaolijoiden olosta yhtä HELVETTIÄ! Tiedän eräänkin tapauksen, missä lihava nainen sai avioeronkin aikaiseksi kun mm. suolasi puolisonsa kahvin aina kun käänsi selän. Ja sitten tehdään hoikkien työtovereiden elämästä kanssa HELVETTIÄ työpaikoilla haukkumalla ja nälvimällä jatkuvasti laihuudesta. Voisin jatkaa loputtomiin!!!!

Tällä palstallakin juuri tuollaiset lihavat pullukat haukku idiooteiksi ja mollaavat toisia minkä ehtivät!

Haistakaa p*ska!!!

koska tiedän että ylipaino voi olla tosi arka asia.

Itse olen syntymähoikka, en liho en sitten millään (kukkakeppikään en ole sentään, olen X-vartalotyyppiä kokoa 36). Kyllä joskus jurppii, kun työpaikan ylipainoiset mammat taivastelevat minulle: ai että sä olet laiha, oikea riuku, posketkin lommolla ja sä se vaan olet laihtunut lasten saamisen jälkeen!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat