Voiko estrogeenihoidon aikana tulla ovulaatiota??

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Minulla ei siis ole tuota estrogeenin tuotantoa omasta takaa ja nyt sain taas estrogeenikuurin, tällä kertaa Divinat. Sen jälkeen olisi taas tarkoitus syödä Clomeja, mikäli menkat tulevat.

Nyt on vaan niin selkeitä ovistuntemuksia (mm. limaisuus) vaikka tuo Divina on puolessa välissä. Voikohan estrogeenipillereiden kanssa tulla ovulaatiota? Tietääkö kukaan?

Kommentit (2)

Vierailija

Hei!

Minulle lääkäri määräsi estrogeenin limakalvoa kasvattamaan. Sanoi että on mahdollista että estrogeeni estää ovulaation mutta ei välttämättä. Lääkkeissäkin lukee että kyseessä ei ole ehkäisyvalmiste. Ja lääkärin mielestä ei olisi ollut vaarallista vaikka olisin tullut hoidon aikana raskaaksi.Tietenkin riippuu jokaisen hlökohtaisesta tilanteesta että miten on mutta voi ovulaatio tapahtua. Mulla ollut nuo estrogeenit käytössä tämän vuoden ja vaikka on ovulaatiotuntemuksia niin ultrassa puolen kierron aikaan ei kuitenkaan munasolun irtoamista, eli kroppa voi tätäkin huijata aika hyvin. Mm just limat tulee mulla nyt runsaampina kuin ilman estrogeenia.

Vierailija

Mä syön kanssa noita samoja lääkkeitä juuri estrogeenivajauksen vuoksi ja ainakin mulle sanottiin, etten voi tulla niiden aikana raskaaksi. En sitten tiedä, mistä se johtuu...Ois pitänyt kysyä lääkäriltä kunnolla, mut kun unohdin:)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat