Kuinka alhaalla muilla tuntuu vauvan potkut ja liikkeet? (rv25+3)

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Itellä tuntuu tosi alhaalla enimmäkseen, tuossa karvotuksen rajassa ja sen alapuolellakin, tosin välillä myös tuossa navanseudulla.

Esikoiselta ei näin alhaalla möyritty ja mietinki että eikai oo vauva jo asemissaan ku nuita supistuksiaki on nii paljon ollu...

vihlontaa jne myös.

Kommentit (11)

Vierailija

Mulla vauveli ollut pää alaspäin jo rv18 asti, kerran on kääntynyt toisinpäin, sen kyllä huomasi heti kun tuli tosi inhottavan tuntuisia potkuja kohdunsuulle tai sinne suunnalle.. kääntyi kyllä vielä saman illan aikana taas " oikeinpäin" . En tiedä, saattaahan mullakin vauveli vielä pyörähdellä mutta koko ajan on ollut pää alaspäin ja silloin ei tunnu liikkeitä alhaalla muutakuin pää painaa usein pissarakkoa yms..

Vierailija

missä milloinkin. Nyt viikkoja tasan 27. Välillä potkii aika inhottavasti tonne virtsarakkoon, välillä taas mongertaa navan korkeudella ja ylikin. Eli ei todellakaan ole pää alaspäin...

Mami

Vierailija

Mulla vauva potkii kanssa alaosiin, lähelle lonkkia molemmille sivuille sekä häpyluun alle. Muutamaan kertaan olen tuntenut potkuja/nyrkkejä myös navan tasolla. Vauvan pään olen kertaalleen paikallistanut oikealle kylkiluiden tasolle, mutta suurimmaksi pää jossakin piilossa. Tilanne ollut samanlainen niin kauan kuin potkuja on tuntunut, eli viikolta 18. Rakenneultrassa rv 20 vauva oli hyvin alhaalla melkein kokonaan piilossa häpyluun alla, perätilassa. Mutta eipä kai tästä vielä voi johtopäätöksiä synnytystä ajatellen vetää, kerkeehän se vielä kääntyä.

Vierailija

Eilen potki ihan tuonne alas ja käänty siitä sitten sillain että potkii suoraan alas, kohdunsuulle tai jonnekin. Tänään aamusta meinasi tulla tuosta kylkiluiden alta kyljestä ulos :)) Mulla tuntuu vaavi liikkuvan puolelta toiselle aika vilkkaasti...Että potkii milloin mistäkin..

Kokemusta ei ole kun esikoista odottelen, mutta jos kovin huolettaa käyneuvolalääkärillä vaikka tarkistuttaan kohdunsuun tilanne. Onhan tuota mullakin vihlonut mm. häpyliitosta kovastikin, mut normaaliahan se on. No, ens viikolla näkee onko kohdunsuulla kaikki ok, kun on lääkärikäynti.

rouva 27+1 (esikoinen)

Vierailija

Hassuinta on ollut kun on tuntunut yhtä aikaa liikettä vatsan kahdella aivan eri puolella. On tainnut harrastaa sit-upeja tai muita liikkeitä, missä kädet tai pää on heiluneet samalla.

Vierailija

olisi jo asemissa pää alaspäin.

Mulla nyt menossa viikot 35+2 ja perjantaina aika äitiyspolille, jossa suunnitellaan mahdollista kääntöä, koska vauva on perätilassa. Potkut tuntuu edelleen aikas alhaalla.

Vierailija

välillä tosi alhaalla potkut..lähinnä tossa lonkan korkeudella ja hieman alempana.Mulla kans on ollut supisteluja joten kohduntilannetta tarkkaillaan kahden vkon välein.Viime to oli lääkäri ,totesi et vauva on pää ylöspäin joten siksi potkut tuntuu alhaalla.Eilen illalla kaveri päätti mennä sit poikittain ja potkia kylkiin.Nyt taas on vissiin pää pystyssä kun potkut tuntuu tosi alhaalla.

Lettis73 27+4

Vierailija

Sellainen tuli mieleen, että itse pelkäsin välillä loppuvaiheessa vauvan kääntyneen taas perätilaan, kun tunsin liikkeitä alakerrassa, mutta tarkemmalla havainnoinnilla paljastui, että pienet kädethän ne siellä nyrkkeilivät! Eli ainakin loppuaikoina myös käsien liikkeet voi tuntua aika voimakkaina.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat