Miksi teillä on onnellinen parisuhde? Hyvät ja toimivat neuvot pinoon!

Vierailija

.

Sivut

Kommentit (240)

Vierailija

Kun yhteen on menty, yhdessä myös ollaan.

Seksi on meille hurjan tärkeä osa parisuhdetta. Tarvitsemme toisiamme ihan fyysisesti, kukaan muu ei voi korvata puolisoani. Olemme hioutuneet toisillemme. Mieheni on niin taitava sängyssä, että minua ihan hävettää, kun minä olen vain aika passiivinen ja mielikuvitukseton. Mutta riitän hänelle.

Lisäksi meillä on perusasiat kunnossa. Yhteinen arvopohja, ei huolia työ- tai raha-asioista, kummallakin on harrastuksia. Meillä on tulevaisuudenhaaveita, sellaisia, joihin kuuluu myös kumppani.

Lisäksi meillä on suhteellisen rento ote elämään. Kumpikaan ei nipota missään asiassa. Olemme lempeitä toisiamme kohtaan. Jos toinen ei jaksa tehdä jotain asiaa, so what, voihan sen tehdä huomenna.

Nukahdamme illalla aina samaan sänkyyn, hyvällä mielellä, usein silitämme toista tai pidämme kädestä kiinni. Sanomme hyvää yötä, kulta, joka ilta. Ja tarkoitamme sitä.

Vierailija

Ympärilleni kun katson, eronneiden ihmisten ongelmana

on ollut arjen sietokyvyn puuttuminen. Parit eivät ole osanneet tehdä yhdessä arkeaan onnelliseksi ja yhteiseksi vaan moni etsii onnea ihan väärästä paikasta, epäolennaisista jutuista.

Vierailija

me pidämme 100% yhtä ulospäin: kummankaan vanhemmat ei tiedä meidän riidoista, isovanhemmat kuulevat meidän perhettä koskevista asioista aina vain " konsensuksen" , keskustelu on käyty meidän välillä. Samoin yhteisille tutuille/työkavereille ei irvailla toisesta mitään.

Toinen juttu: kumpikin pyrki tekemään kotitöistä ne, missä on parempi ja enemmän silloin kun jaksaa. Molemmilla on joissain asioissa peukalo keskellä kämmentä ja välillä väsyneitä aikoija raskaan työn takia, joten ainoa keino pärjätä on jatkuva " auttamishalu" , ei mikään kotitöiden tasajako

Molemmat arvostamme samoja asioita, joten rahasta ja vapaa-ajan vietosta ei ole ikinä riitaa. (tämä on enemmän tuuria kuin taitoa) Molemmat myös haluamme tarjota toiselle sitä vapaa-aikaa, sen lisäksi että itsekin vietämme sitä, ja sitä veitetään yhdessä.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat