KYSELY: Minkä merkkiset vaunut lapsilla on?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Merkki? Hinta? Laatu? Oletko tyytyväinen?

Olen todella surullinen, koska vaunukauppias sanoi, että Ora ja Ora Jovi Land vaunuja tuli niin paljon takaisin, että hän poisti ne valikoimasta:(

T:Paksuna 23+6

JIPPII A-tyttö ja B-poika:)

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

minulle, niin koitan yrittää vastata..siis kysyitkö, että mitä eroa on " vanhalla " Oralla ja Ora Landilla vai Jovi Landilla..? käsittääkseni nuo uudet oran vaunut, sekä landit että jovit on valmistettu osittain ulkomailla ja se saattaa vaikuttaa vaunun laatuun. ja jostain vaunuvertailusta taisin lukea, että tuo jovi on periaatteessa muuten sama kuin Ora Land, mutta ei niin laadukkaista materiaaleista (esim. kankaat) tehty ja siksi edullisempi. en osaa kyllä valitettavasti kertoa enempää kun en tunne noita uusia Oraselin (ent Oratel) tuotteita käytännössä..tietääkö kukaan muu ?

Vierailija

Talvi ja muutenkin järeäpään menoon

* HARTAN ZII hankittu netistä tilaamalla Saksasta ja piirun olla 700 ¿ maksoivat. Kahdella pehmeällä katokopalla (nyt kova pohja poistettuna) mahtuvat tytöt 1 v nukkumaan niissä edelleenkin.

* INGLESINAN Kaksosten matkarattaat, jotka tilasin Italiasta hinta 250¿ ja ovat todella hintassa väärtti. Ne menevät tosi pieneen tilaan (kuin sateenvarjorattaat) ovat kevyet. Kesällä ja kauppoissa ihan ehdottomat ja tietty jos matkustelee...

onnellista odotusta!!!!

strega + 3 mimmiä

ps. esikoiselle hankitut Brion yhdistelmät oli ihan turha hankinta. Vaunu nukkumisen jälkeen rattaita en käyttänyt koskaan koska ilman kääntyviä etupyöriä olivat kankeat.

Vierailija

Päädyimme varaamaan Emmaljunga Twin Ceroxit duolift kantokasseilla. Asumme keskellä metsää ja tykkäämme käydä kävelemässä. Siksi tukevat vaunut heittoaisalla. Saa auringon, tuulen ja tuiskun pois lasten naamalta.

Edellä mainitut eivät mahdu 7 hengen (tila)autoomme, siispä autorattaiksi varasimme Gracon duoriderit. Saavat olla jatkuvasti autossa mukana.

Episaletti ja vauvelit 24+1

Vierailija

Ollaan oltu tyytyväisiä mm. kääntyviin etupyöriin, jotka tekevät vaunuista yllättävän ketterät esim. kaupoissa. Kääntyvät siis paikallaan ympäri. Lisäksi vaunut ovat vankat ja kestävät.

Vierailija

paksuna78:

[quote]

Merkki? x adventure

Hinta? 404 euroa monikkoalennuksen kanssa

Laatu?

Oletko tyytyväinen?

vaunut ovat olleet mulla kk, ja olen ollut tosi tyytyväinen, niin kevyet työntää että!

Vierailija

Oran Duolettot kovilla kantokopilla löytyy täältäkin ja erittäin tyytyväisiä olemme olleet! Vaunut ostettiin -03 keväällä ja olivat tähän saakka isompien sisarusten käytössä, nyt jäivät tuplille. Samanlaiset ostaisin jos nyt olisin vaunuja hankkimassa, ovat todella laadukkaat ja kestäneet moitteettomina erittäin kovaa käyttöä! Myös ovat lämpimät kovilla pakasilla ihan eri tavalla kuin nuo kevyemmät mallit...

Vierailija

1. Emma be star yhdistelmät. 199¿. Alussa tuntui tosi hyviltä, mutta nyt reilu vuoden vanhoina kuomu vähän rikki ja takuutahan ei enää ole (takuu aika 1v.). Aika iso kokoiset.

2. ABC (paradise?) matkarattaat. 79¿. Tosi hyvät, ei mitään vikaa, menee pieneen tilaan, jne. Ehdottomasti hyvä ostos!

3. Ora Malla. 129¿. Nämä ostin noiden yhdistelmien " tilalle" . Pari kk olleet käytössä, ja olen tyytyväinen!! Hyvä työntää, menee pienempään tilaan kun matkarattaat ja kevyemmän nostaa autoon!

Vierailija

Oran Duoletot, vuosimallia 2004, uudenveroiset ja takuutakin jäljellä vielä nyyttien synnyttyä. nuo ovat vielä kokonaan Suomessa valmistetut Avainlippu-tuote ja minulla on pelkästään hyviä kokemuksia ainakin " vanhoista" Oran vaunuista - en tiedä, vaikuttaako sitten laatuun Oraselin tuotteiden valmistuttaminen ainakin kait osittain halpatuontimaissa..ei kai laatukriteertkään sitten välttämättä ole samat ?

meillä yksi perustavaa laatua oleva juttu oli vaunujen leveys, joka Duoletossa on vain 74 cm

Vierailija

on meillä ykkösvaunuina/rattaita, maksoivat uutena 595¿ + kaksi kantokoppaa, en muista niiden hintaa. Olen ollut tosi tyytyväinen. Nyt hankkisin varmaan ne Brion uudet tuplarattaat, koska niissä on se heittoaisa.

Kakkosrattaina on Gracon Duoglider, peräkkäinistuttavat matkikset. Ne ostettiin käytettyinä ja on olleet myös tosi hyvät. Yksi rengas vaan natisee aika äänekkäästi..

=) Clefairy ja pallerot 1½v

Vierailija

Hinta oli vähän yli 800¿ kahdella pehmeällä kantokopalla, hoitolaukulla ja hyttyssuojalla.

Laatu on ollut oikein hyvä. Meillä on ollut käytössä 10 kk.

Kevyet työntää, heittoaisa on tosi hyvä samoin työntökorkeuden säätömahdollisuus (mies 20 cm pidempi). Pehmeistä kantokopistakin pidin, koska sain ensimmäiseksi heräävän nopeasti pois vaunuista ennenkuin herätti toisen. Menee tosi matalaan kasaan.

Miinuksena voisin sanoa, että ovat aika leveät eivät mahdu kaikista ovista sisään. Esim. meillä mahtuu kyllä ulkoovesta sisään, muttei takapihalle takaovesta. Lisäksi ovat raskaat nostettavat. Kaupassakäyntejä ym. pikku menoja varten on sitten hankittu sateenvarjorattaat, jotka ovat koko ajan autossa valmiina.

Vierailija

Meillä oran duoletot, tilattu suoraan tehtaanmyymälästä (www.oratel/orasel.fi; lisätietoa), sai valita minkä vain värien yhdistelmän, vain jokunen kymmenen ¿ hintaa lisää. Muistaakseni maksoi kaikilla herkuilla (hyttyssuoja, sadesuoja, hoitolaukku, aurinkovarjo, 2 kantokoppaa ((meillä ei kertaakaan käytössä)) patja ja jatkoperä, pyöräsuojat, ilmakumipyörät.) n.700¿.

Kevyet, kapeat, hieman " löysä" kuomu, erilliset selkänojat, mutta ei väliseinää, olen kaikenkaikkiaan ollut tyytyväinen.

En osaa myöskään sanoa eroa kun kysyit siihen aiempaan malliin, mutta kysy vielä jos haluat tietää näistä jotain. olen myymässä omiani talven jälkeen, meillä niin heiluvat ja huitovat 1v. poijjaat, että tarvitsee väliseinän, ja craco kaksostenrattaissa nukkuu hyvin.

Vierailija

mutta käytiin varaamassa Emmaljungan twin crosswayt. Hintaa tuli jalkapeiton kanssa 640¿. Kantokoppia ei otettu ollenkaan,eikä näihin ilmeisesti ainakaan emmaljungan omat mahtuisikaan.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat