Lapsivedestä!

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Miten se nyt taas meni, että mistä tiedän onko lapsivettä...Täällä on ollut joskus puhetta, että joku sääntö menee, että laittaa siteen ja katsoo meneekö märäksi vai miten...Mulla nimittäin alkoi jotain kosteaa tulemaan tuolta emättimestä. Valkovuotoakin on kyllä aikaisemmin ollut, muttei niin vetistä...Kahdessa ekassa synnytyksessä lapsivedet menivät vasta synnytyssalissa kalvot puhkaisemalla, joten ei mitään kokemusta asiasta...

Ja sitten vielä: jos se nyt olisi sitä lapsivettä, niin voiko kotona odotella rauhassa supistusten alkamista...Voin toki soittaa synnärillekin, mutta kyselenpä ensin täältä...

t.Sinisiipi rv41+2

Kommentit (2)

Vierailija

En muista tuota siteen laitto-ohjetta,ehkä joku muu muistaa ?

Mutta lapsivesi haisee spermalle, hieman sellaselle makealle, ja väritys kai hieman punertavahko.

Mulla meni esikoisesta lapsivedet kun synnytys käynnistyi.Lapsivesi tuntui tosi lämpimältä, että kyllä se pitäisi valkovuodosta erota.Käy varuudeksi tarkituttamassa tilanne äippäpolilla.Mulla sitä valui kyllä ihan reippaasti ettei voinut erehtyä, mutta voi sitä tihkuamallakin tulla.

Toivottavasti oli jotain apua...ilmottelehan jos lähtö tulee.;)

ponnyt rv 39

Vierailija

eli taisi olla sitten vain vetistä valkovuotoa...Rasittavaa tällainen itsensätarkkailu, mutta ei kai tässä vaiheessa enää muuta voi. Höh!

t.Sinisiipi rv41+2

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat