Mitä " vaatii" , että sydänäänet kuuluisivat rv. 9+2? Vähän rasvaa, eteenpäin kallistuneen kohdun tms.?

Vierailija

Kommentit (12)

Vierailija

mulla kuunneltiin 9`ja risat vkolla, eikä terkka edes varoitellut, että ei välttämättä kuulu

hyvin kuului, tosin aika pitkään sai hakea, lopulta löytyi tosi alhaalta, melkein häpyluun takaa

Vierailija

sillo viel luultiin että oltiin 10+ viikol menos mut ultras sit vaihtu la. no mut kuitenkin, läskiä oli vyötäröllä +10 kg ja istukka edessä. mulla olikin sitten viel kaks istukkaa ja molemmat etuseinämässä,kaksosia kun odotin,ja yhet sydän äänet kuultiin,muttei sillon osattu ettiäkkään toisia vielä:)

Vierailija

Meidän neuvolassa ei edes yritetä kuunnella noilla viikoilla! Vasta rv 10+ yritetään ja silloinkin ensin sanotaan, että luultavasti ei kuulu, mutta koitetaan... Rv 12 pitää vasta kuulua.

Vierailija

mulla ei kuulunut ekassa kuuntelussa noilla viikoilla, mutta kuului siinä viikolla 11.. Ystävälläni kuului sydänäänet vasta tosi myöhään... oli kuulemma " testaajana" juuri aloittanut terveydenhoitaja kyseessä..ehkä siis oli tekniikka hakusessa

Vierailija

Ei kuulunut. Ei mitään " hätää" . Kunnes sitten syystä ja toisesta ajauduin naikkarille ja sikiö todettiin kuolleeks ja koko vastas rv 7. Nyt uudelleen raskaana ja nla samoilla viikoilla. Annanko kuunnella, eli otanko riskin, jos vaikka äänet kuuluis ja sit jos ei niin paniikkihan siitä tulee... mutta toisaalta jos taas käynyt samoin kun viimeksi. APUA!!!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat