Pikku Kakkonen: Violan laulut

Vierailija

Nyt mä ymmärrän mistä näitä itsekritiikittömiä " idolseja" kumpuaa!

Aivan kamalaa laulantaa! Kannel pysyy kyllä hyvin hanskassa, mutta laulajaksi olisivat voineet valita jonkun vähän osaavamman.

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

mutta kyllä tuo tyttö silti laulaa osaa. On katsokaas erilaisia musiikkityylejä, joissa vaaditaan eri asioita. Ihan hyvä esimerkki lapsille tuommonen puhtaasti laulava tyttö, vaikka itsekin tykkäisin, jos ois enemmän menoa.

Vierailija

Tytöllä oli todellakin kaunis ääni ja hallitsi myös ikäisekseen äänen käytön hyvin. Ei voi tuon ikäiseltä vaatia samaa kuin aikuiselta koulutetulta. Huomioikaa myös, että hän todellakin soitti instrumenttia yhtä aikaa. Harvoin lapset koko aikaa nuotissa pysyy, mutta Viola pysyi todella hyvin.

T: LAULUOPE

Vierailija

Ei tyylissä mitään vikaa ole, mutta kun ääni värisee liikaa, ei pääse tarvittaviin äänialoihin ja eikä aina pysy nuotissakaan, niin kyllä menee kauniitkin laulut pilalle.

Vierailija

harva isompikaan lapsi osaisi laulaa, pysyä nuotilleen sävelessä ilman säestystä ja soittaa vielä itse samaan aikaan. Todella musikaalinen ja taitava lapsi. Meidän lapset rakastaa sen kuuntelemista.

Vierailija

Toivottavasti teijän lapsia tuijotetaan ja arvostellaan kun liikutte niiden kanssa. Ovatpa rumia, huonokäytöksisiä, huonosti puettuja ja siis aivan ällöttäviä pentuja. Tuntuuko mukavalta???

Vierailija

kyllä minua ihmetyttää että joku aikuinen voi oikeasti esittää tuollaisen kysymyksen!!!! Niin mitäköhän luulisit? Olisi mukava kuulla vastauksesi

Vierailija

On vaativaa soittaa instrumenttia (kannel on todella vaikea!) ja laulaa yhtä aikaa. Laulu ei ole ollut onnistunutta. Ehkä tyttö laulaa paremmin ilman instrumenttia? Minusta olisi ollut parempi jos ohjelmassa olisi ollut kaksi lasta; tämä kanteleen soittaja ja laulaja erikseen. Ja lauluina ihan tavallisia lastenlauluja.

En minä ota nokkiini jos joku sanoo ettei lapseni osaa laulaa. Ei hän tosiaan osaa, mutta kotona saa hoilottaa - telkkarissa ei ikinä.

Nykyään vanhemmille ei saa sanoa lapsesta mitään negatiivista vaikka olisi aihettakin (kiusanteko, huonot koulunumerot jne.).

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat