Teenkö väärin: Mies ei käytä kumia...

Vierailija

...ellen sitä itse tyrkkää hänen käteensä, silloin kyllä laittaa. Oma-aloitteisesti ei sitä ikinä laita. Päätin että en enää sitä tyrkytä, eiköhän mies tiedä mitä siitä seuraa jos sitä ei käytä ;) Vauvanhankinnasta ei olla puhuttu, mutta itse kyllä olisin onnellinen jos tulisin raskaaksi.

Teenkö mielestänne väärin kun en huolehdi että mies käyttää ehkäisyä?

Kommentit (5)

Vierailija

mutta pohdin että haluaakohan mies sitten myös vauvaa mutta ei uskalla ehdottaa? Vai eikö vaan ajattele " munaansa pidemmälle" kun jättää ehkäisemättä.

AP

Vierailija

jos sitä ei " uskalleta" ehdottaa toiselle, on miettimisen paikka, mitä sitten ylipäätään uskaltaa tehdä. Se, jos mikä on asia, mikä vaatii ehdottomasti avoimen keskustelun eikä asian kanssa tosiaankaan tule leikkiä!

Vierailija

Kysyin mieheltä, että tiedätkö, miten lapset maailmaan tulee. Vastasi suunnilleen tietävänsä (kaksi lasta on). Kerroin, että minulle olisi sama, vaikka kolmaskin tulisi, mutta siihen asti kunnes hän voi sanoa samaa, on kumia käytettävä.

Mies vastasi siihen, että pohtii asiaa. Samana iltana sitten sanoi, että vaavi saa tulla, jos on tullakseen. Minulla helpotti, koska tiesin meidän olevan asiasta samalla aaltopituudella.

Ihmettelin kyllä miehelleni jälkikäteen, että mitä hän oikein meinasi, kun ei olisi ehkäisyä käyttänyt, mutta ei ollut varma vauvastakaan. Hän siihen, että ei se lapsi maailmaa olisi kaatanut, mutta ei ollut myöskään päättänyt, että saapi tulla.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat