onko äitiys mielestäsi raskasta?

Vierailija

minulle on. olen kotona äitiysvapaalla vauvan ja vajaa 2v. kanssa. tuntuu, että joka päivä taistelen ruokien, vaatteiden, ulkoilujen, siivoilujen jne. sekamelskassa. olen väsynyt niin fyysisesti kuin psyykkisestikin, ehkä jälkimmäistä kuitenkin vähemmän.

jos vaan joskus olisi aikaa todella siivota kaapit kuntoon ja ylimääräinen tavara pois, käydä kaupassa kunnolla ja laittaa säännöllisesti ruokaa ja ulkoilla, tehdä pihatyöt. jotenkin vaan tuntuu, ettei mitään saa aikaiseksi, vaikka koko päivän tukka putkella tekee hommia.

olenkohan poikkeuksellisen huono organisoimaan vai mikä on?

Kommentit (8)

Vierailija

En tunne itseäni pätkääkään väsyneeksi vaikka taaperomme on erityislapsi ja meillä on hirveästi rajoitteitta ns. normaalin elämän suhteen,lapsella on paljon erilaisia apuvälineitä,lääkityksiä ja joudumme käymään mieheni kanssa vuorotellen omissa harrastuksissa,kauppareissuilla,kavereiden luona sillä lasta ei voi ottaa mukaan näille reissuille.Pääasia että lapsemme saa olla kotona kun sairaalahoidossa.

Vierailija

2 poikaa, 2v 8kk ja pieni vauva, 5vkoa. ja rakastan tätä elämääni :)

tosin joskus tottakai raskasta, mutta ei päällimmäinen tunne ole raskas olo... vaan ihana:)

Vierailija

av:ta tai tv:tä. Uskon että nautiti äitiydestä, toivon että jaksaisit myös olla ystävällisempi ja ymmärtää jos joku toinen on väsynyt vaikka sinä et.

Vierailija

meneekö aikasi täällä av:llä? VAi tv:tä kattoessa.

Mulla on aikaa muttei aina niitä haluja.

Ja vastaus kysymykseen, en ole väsynyt. No ajoittain ehkä joskus. Ja nautin äitiydestä. Mulla 4 pientä lasta.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat