Täydelliset naiset! Mitä mieltä olitte?

Vierailija

Musta ne kotiäitiyskliseet on jo moneen kertaan kuvattu, eikä sarja tuonut niihin ainakaan ekan jakson jälkeen mitään uutta näkökulmaa... Hieman petyin, mutta katsotaan kehittyykö johonkin suntaa..?

Mitä se uima-altaan kaivelu ja putkimiehen ase oikein meinasivat mielestänne?

Sivut

Kommentit (44)

Vierailija

Olisin ollut toooodella pettynyt jos se olisi ollut jotain " Sinkkuelämää" -tyylistä juttua vaikka siitäkin pidin paljon. Tämä vaan kuvaa hyvin sitä nykyajan toista ääripäätä kuin mitä Sinkkuelämää kuvasi...

Hyvältä vaikutti ainakin aluksi. Itse mietin kyllä heti että se asemies oli tämän yh:n exän palkkaama (joku yksityisetsivä tms) jonka avulla koitetaan saada lapsi pois äidiltään. Olenkohan pyörinyt liikaa täällä av:lla?

Vierailija

Minäkin seuraan toista tuotantokautta, mitä kanavaa katsot? Itse ORF:lta.

Sarja on tosi hyvä. Itse kolmen pojan äitinä samaistun Lynetteen kovin ja välillä oikein tulee puistatuksia että tuossako se minunkin tulevaisuus on, kun nuo lapset kasvavat isommiksi kauhukakaroiksi. Sarjassa on niin hyviä juttuja ja välillä " pilkka osuu omaan nilkkaan" . Mieskin katsoo!

Vierailija

sarjan tyylihän on ironinen ja siinä irvitään sille täydelliselle julkisivulle, jonka takana kuohuu. Siihen joku Epätoivoiset Kotirouvat - nimi on turhan pliisu. Täydelliset Naiset on tyyliin sopivampi ironinen nimi, joka iski paremmin jo ennakkomainonnankin tyyliin.

Täydelliset nimenomaan - ulospäin, mikä on tietenkin tärkeintä. Epätoivoiset on turhan osoitteleva ja alleviivaava nimi, katsojien aliarvioimista.

Toisaalta kun edellisiä kommentteja lukee, niin huomaa ettei ironian tajua useilla ole lainkaan eli ehkä alleviivaava nimi olisi parempi... *huoh*

Vierailija

Henkilöhahmot kliseisiä jne.

Mutta saa tosiaan nähdä, miten se kehittyy jatkossa.

Se putkimiehen salainen rooli ja uima-altaan alle haudattu jokin olivat tietysti jännitysjuonen alkuvirittelyä - tuota sarjaa on mainostettu monitahoisena, josta voi nähdä dekkkarijuonta/ihmissuhdekuvausta jne., katsojasta riippuen.

Vierailija

Minua muutama kohta nauratti enemmän kuin ekassa jaksossa, mutta ei vieläkään ihan napsahtanut =/ Jotain puuttuu vielä ja muutama klisee liikaa, kuten se etuajassa treffeille meno. Tietysti siellä on jo se toinen eukko.

Ap

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat