Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko miehen ja naisen välillä olla pelkkä ystävyyssuhde?

Vierailija

Millainen se parhaimmillaan olisi? Missä menisi ystävyyssuhteen ja seurustelun raja?

Kommentit (9)

Vierailija

Olen esim nukkunut yhden miespuolisen kaverin kanssa samassa sängyssä. Joistain asioista on helpompi puhua toiselle sukupuolelle ku omalle. Ja miespuolisilta kavereilta saa joskus valaistusta jonku kiinnostavan miehen ajatusmaailmaan.

Kaikkien kans ei tarvi naida.

Ja vaikka olis pieni lataus olemassa (mulla ja miehen kaverilla on) niin itsekuria täytyy hiukan olla, jotta kavereina voi olla.

Vierailija

Miehillä taitaa hormoonit vaan jyllätä niin voimalla, että ei voi naista katsella pitkään ystävänä. Ennemmin tai myöhemmin mies tahtoo sänkyyn ystävänsä kanssa.

Vierailija

Ihan hyvin voi olla ystävyyttä. Kaikilla ei vaan kemiat käy samallatavalla yhteen, että ystävyydestä vois kehittyä " oikea" suhde.

Vierailija

Jostain syystä kolahtaa hyvin yhteen ystävyysmielessä, luotto 100 pros molemmin päin - ei ajatele toista sukupuolen vaan persoonan kautta. Ja miksei olla yhdessä; ollaan liian samanlaisia - ei tulis mitään =).

Vierailija

ihan luonnollinen asia, mutta jos tarttee miettiä, että missä menee raja, niin sitten kyseessä ei ole ystävyyssuhde. Ystävyyssuhteessa ei tuommoisia mietitä. Mulla on pari hyvää miespuolista ystävää, joskin ihan ne kaikista parhaat kaverit ovat naisia ja tietysti oma aviomies. Soitellaan ja tavataan eikä siinä mitään sen kummallisempaa ole. Myös miehelläni on naispuolisia ystäviä, joita hän tapailee ilman minua.

Vierailija

Meillä ei ystävyydessä ole mitään flirttiä tai muuta seksiviritteistä. Viihdytään yhdessä ja onneksi nykyiset kumppanit ymmärtää ja hyväksyy asian (no tietty kun heti tutustuessa on asia tehty selväksi, että mulla on sitten tällainen kaveri, mutta sen kanssa ei ole mitään " vispilänkauppaa" ). Ollaan vietetty aikaa myös nelistään puolisot mukana, mutta joskus voidaan käydä kaksistaan kahvilla juttelemassa, minä ja tämä mies.

Uusimmat

Suosituimmat