G: Kuinka moni pettäjistä tai petetyistä on päässyt yli kokemusten niin,

Vierailija

että parisuhde on jatkunut!!

Asiat on puhuttu ja sovittu jne...

Kertokaa kokemuksista!!

Toimiiko suhde sen jälkeen jne...?!

Tekisitkö jotain nyt toisin, jos pystyisit?!

Kommentit (9)

Vierailija

Onko niin että joku ihmistyyppi kykenee pettämään, muttei kykene asettumaan toisen asemaan ennenkuin se pettäminen osuu omalle kohdalle? Petetyksi tuleminen on ilman mitään liiottelua täyttä helve....on ihme jos ajan kanssa selviään jotenkuten eteenpäin.

Vierailija

oltiin niin rakastuneita ja olin lähdössä tämän mukaan lopullisesti. Mieheni takoi " järkeä" päähäni; kaikki ne ihananat muistot jne. Meillä ei edes ollut ollut mitään todellista kriisiä, vain minun tylsistymiseni " perusarkeen" .

Tämä toinen mies tarjosi minulle glamouria romantiikan merkeissä´, jota en ole unohtanut vieläkään. Satunnaisen tasaisesti tämä mies putkahtaa ajatuksiini, mutta pakotan itseni unohtamaan sen. Ja vältän paikkoja, missä voisin hänet kohdata.

Niin tää mun oikea mies on maailman ihanin vaikkakin ei mikään romantikko vaan perusinsinööri, mut hyväsydäminen ja kun on oikein morkkis olo niin tuntuu, et liian hyvä mulle.

Tehtyä kun ei saa tekemättömäksi, mut kadun. Mieheni antoi anteeksi ajat sitten, vaikka joskus sanoo, ettei tajuakaan miksi tein sen hänelle. En usko että hän ikinä tekisi mulle niin, vaikka joskus " oikeudenmukaisuuttani" rukoilinkin pettämään vuorostaan mua. Ei halunnut....

Vierailija

...jaksoin vuoden, erosimme kuukausi sitten.

Mitä tekisin toisin: olis pitäny lähtee jo sillon heti kun käry kävi, eikä jäädä tuleen makaamaan...!!!!!!!

Petturit on aina pettureita, voittehan te uskotella itellenne, että se oli vaan yks kerta ja nyt menee hyvin: LÄSSYN LÄSSYN! Kannattas miettiä, et mikä teitä pitää sellasessa suhteessa?!?! Miks annatte kohdella itteenne niin paskamaisesti?!?!?! Onko vaikea luopua nykyisestä elintasosta vai mikä maksaa??? Rakkaus kuolee sillon kun antaa jonkun toisen tulla siihen väliin!! Itse ainakin tunnen ainoastaan vihaa, inhoa ja katkeruutta sitä huorien nussijaa kohtaan! Turha siinä on enää mitää lässyttää... PETTURI ON AINA PETTURI!! Tiiättekö miks? No siks, että se SAIRAUS että pitää päästä vieraisiin!!! Ei siihen ole muuta selitystä... Kun kotonakin saa ja silti pitää vieraisiin mennä?!?!?!?

HALOO?!?!?!

Vierailija

Ensin jatkoimme samaa rataa mutta niin että puhuimme asiasta aina kun tuntui siltä. Miehellä meni hermo kun en antanut unohtaa ja minulla kun en voinut unohtaa ja luottaa. Tilanne meni siihen että muutimme erilleen ja mieskin sai lohtua muualta.

Silti mies huomasi että ei se elämä ole sen helpompaa yksin joten hän alkoi myös miettiä mikä meni vikaan ja miten asioita voisi korjata.

Luottamus mieheen on palautunut aika hyvin. Samaksi ei koskaan mutta ei sitä kehenkään muuhunkaan kai enään luottaisi niin sokeasti.

Toisin tekisin niin että pistäisin miehen heti ulkoruokintaan vähäksi aikaa ja vaatisin pariterapiaan menoa.

Vierailija

Ja niin helvetillistä on ollut, etten toivo kenellekään. Päivää ei mene, etteikö asia mielessä olisi. Välillä vähemmän, välillä enemmän. Ja luota en. Ja ihan varmasti on jotain hävinnyt lopullisesti.

Silti jaksaa toivoa, ainakin välillä. Jospa tämä tästä? Jos se jäisi tähän? Pahus, kun tuota lurjusta rakastaa-jos ei, niin pihalle olisi heittänyt.

Ensimmäinen avioliittoni kaatui siihen, että petin itse ja erosin, kun en pystynyt asian kanssa elämään. Nyt sitten kolahti omaan nilkkaan...

Rakkautta, asuntolainaa, lapsi. Ja sitten se pettää? Sitä tässä ihmetellään.

Vierailija

tasolle. Valehtelisin jos sanoisin että enää luotan mieheeni täysin. En luota. En usko että koskaan kykenen 100% luottamaan, mutta hyvin rankkojen vaiheiden ja pitkän perheterapian läpi käyneenä voin luottaa sen verran että on yhä mielekästä kaikesta tapahtuneesta huolimatta jatkaa. En voi koskaan hyväksyä tai unohtaa mieheni tekoja, mutta pettää en voisi. Kosto ei edes ratkaisisi mitään.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat