mammaksi.fi, testit, kokemuksia?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Tilasin sieltä raskaustestejä. Tein testin, missä kohtaa se toinen viiva kuuluu olla? Mulla se jäi aika kauaksi testiviivasta ja häviää pikkuhiljaa. Kohta varmaan tehtävä apteekin omalla kun ei oikein tiedä mitä uskoa. Kp 35/29-31 menossa.

Kommentit (2)

Vierailija

Oon testannu negoja noilla mammaksi.fin liuskoilla. Oliko kyseessä sellanen? Viimeksi tein kp26/28 ihan selvän negan. Viiva ei tullut näkyviin missään vaiheessa. Nyt kuitenkin apteekin omalla plussa kp30/28. Tuo viivan häviäminen kuulostaa kyllä ihan kummalliselta. Mutta eihän viivaa pitäis tullakaan jos ei raskaana ole. :O Valitettavasti en osaa neuvoa tuosta viivanpaikasta, mutta sinuna menisin huomenna apteekkiin ja ostaisin sen niiden oman. Sillä oon testannu itekin 3 plussaa.

Vierailija

tuli viiva, mutta kauemmaksi, ei siihen mihin sen piti tulla. En ollut silloin raskaana. Tuo viiva tuli mulla siihen aika lähelle sitä " kädensijaa" . Tein seuraavana aamuna uuden testin, kun jäi epävarma olo ja siihen ei tullut kuin yksi viiva. Ohjeessahan näkyy, että nuo viivat pitää olla vierekkäin.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat