Uusperheelliset ja yh:t! Kuka teillä käy vanhempainilloissa?

Vierailija

Käykö vain bg-vanhempi, vai myös vanhempipuoli? Entäs etä?

Meillä käyn vain minä, eli äiti ja lähi.

Kommentit (8)

Vierailija

Luulisin, että lähiäiti käy. Ainakaan mies ei käy. (asutaan 60 km:n päässä)

Juhlissakin käy lähiäiti. Rippijuhliin osallistumme siten, että minä ja mies + lapset mennään kirkolle onnittelemaan ja sieltä lapsipuoleni jatkaa juhlille äitinsä luokse, jonne emme tietenkään mene. Mitään omia juhlia ei järjestetä, sillä mieheni vanhemmat ovat kuolleet ja hänellä ei ole sisaruksia eli ei ole tarvetta pitää omia sukubileitä. Yleensä jälkikäteen ostetaan jotain herkkuja seuraavaan tapaamiseen. Samoin synttärinä on äidillään. Seuraavalla käynnillä saa lahjan ja jotain leivosta/kakkua.

Vierailija

biologiset, uudet puoliskot ja sisarpuolet (opettaja parka on välillä hämmentynyt kun on eläkkeelle jäävä vanhapiika) Yleensä ennen iltoja soitellaan ja kysellään kuka pääsee, pääasia että joku menee. Olen äitinä istunut jopa äitipuolen kanssa kahdestaan joulujuhlassa.

Kimpassa aina juhlitaan lapsen juhlat, ex-miehen suku, mies, uusi vaimo, lapsi ja jopa uusi anoppi tulevat mukaan synttäreille, jossa on tietysti mukana myös uuden miehen sukua. Sisarpuolen synttäreille vietiin tyttö uuden miehen kanssa, he pyysivät kahveille. Hetki oltiin ja sit lähdettiin omille asioille ja käytiin hakemassa lapsi.

Ystäviä ei olla, mutta tullaan toimeen. Ja mielestämme näin pitääkin olla, kamalinta lapselle olisi se että aikuiset olisivat niin kypsymättömiä et pitäisi joka kerta järjestää kahdet juhlat.

Vierailija

Kuopuksen vanhempainillassa käydään yhdessä tai sitten vaan minä - riippuen vähän tilanteesta. Kuopus on siis meidän yhteinen, esikoinen edellisestä liitostani.

Juhlissa käydään kaikki yhdessä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat