Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Parturikammo

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

2-vuotias poikani ensimmäinen parturikäynti oli

painajaismainen, ei suostunut istumaan tuolissa, huusi kurkku suorana jne. Lelutkaan eivät kiinnostaneet.

Suositelkaa Helsingissä jotain hyvää parturia (joka osaa käsitellä lapsia).

Kommentit (2)

Vierailija

...sit muut kerrat onkin istunut aivan yksin ja hyvin on antanut leikata.

Meidän parturissa kyllä osataankin käsitellä lapsia aivan loistavasti.

Vierailija

Meidän ensimmäinen parturireissu oli aivan kamala. Tyttö huusi suoraa huutoa koko ajan ja parturi ei tiennyt miten toimia lasten kanssa. Sai hädin tuskin otsatukan leikattua... Oli siis ihan hirveä kokemus! Toisella kertaa menimme uuteen paikkaan ja sellaiselle parturikampaajalle, joka tottunut lapsiin - hänellä myös omia pieniä lapsia. Johan oli erilaista. Aluksi tyttö oli vähän peloissaan ja itkeskeli, mutta antoi leikata tukan tosi kivasti. Suostui jopa itse istumaan tuolissa. Äidin piti toki kovasti keksiä viihdykettä leikkauksen ajaksi. Seuraavalla kerralla tyttö ei suostunut istumaan itse, vaan leikattiin äidin sylissä. Jälleen parin kuukauden päästä uusi keikka ja tällä kertaa tyttö istui tomerasti itse tuolissa ja tukka saatiin helposti leikattua.

Pitkän kertomuksen punainen lanka - lapsi tottuu vähitellen eli malttia vaan. Kyllä se sitten rupeaa sujumaan muutaman kerran jälkeen, kun opitaan muistamaan, mitä parturissa tapahtuu ja totutaan parturiin...

Missä päin Helsinkiä parturin pitäisi olla? Me olemme käyneet Malmilla...

masunasu ja Emma 1v6kk

Uusimmat

Suosituimmat