Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tampereella Ava-klinikalla eka aika...

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Moi!

Toisaalta alkaa tuntua mukavan helpottavalta, sillä vuoden yrittämisen jälkeen ensimmäiset selitykset epäonnistumisiin on jo saatu. Kävin gynen lähetteellä verikokeessa ja mies spermatestissä. Vastaukset viittaavat siihen, että jotakin lievää on minulla vialla ja spermassa myös jotakin ongelmaa. Koevastauksista sisuuntuneena varasin ajan ensimmäiselle käynnille Avaan, että saadaan apua. Aika on ensi viikolla ja gynekologi laittoi lähetteen Taysiin eteenpäin, jos vaikka haluamme päätyä sinne.

Nyt kiinnostaa tietää mitä ekalla käynnillä oikein tapahtuu? Kokemuksia Avasta? Ja myös se askarruttaa, miten kauan Taysiin joutuu jonottamaan ja miten joku on päätynyt sinne yksityisen sijasta jne?

Auttakaahan joku epätietoista!

Kommentit (3)

Vierailija

Meillä oli eka aika lähetteestä 2kk:n kuluttua. Olen ollut erittäin tyytyväinen Taysiin ja tuloksia sielläkin syntyy! Tokasta inssistä nappasi. Eipä noissa ole eroa kuin hinta, julkisella toimenpide kuin toimenpide 22euroa...

Vierailija

aivan mahtava henkilökunta ja koko ilmapiiri. En moitteen sanaa löydä. Itse saanut kaksi lasta heidän avullaan=), eli plussaa jokaisesta kerrasta kun siellä hoidossa olen käynyt=). Onnistumisprosentti siis omalta kohdaltani mitä parhain

Vierailija

Mukava kuulla, että olet tuota mieltä Avasta. Sitä minkälaisia hoitoja me tarvitaan, en vielä tiedä, ensi keskiviikkona kuulen lisää. Puhelimessa gynekologi puhui hedelmöityshoidoista, mutta ei sen tarkempaa tietenkään. Luin just toista ketjua julkisen puolen jonoista ja aika karua luettavaa. Ihmisiähän jonotutetaan oikein kunnolla! Toisessa vaakakupissa painavat sitten raha-asiat. Toisaalta olisin ehkä valmis maksamaan, jos sillä voisin vähentää jonottamista ja odottamista.

Uusimmat

Suosituimmat