Kierron käynnistyminen pillereiden lopettamisen jälkeen

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Kuinka nopeasti oma kuukautiskierto palautuu pillereiden lopettamisen jälkeen? Jätin pillerit pois elokuussa mutta kuukautisia ei vaan kuulu (kp 50/?). Söin pillereitä 8 vuotta enkä muista kuinka pitkiä kierrot olivat ennen pillereitä. YTHS:n terveydenhoitajan mielestä kuukautisten alkamista tai raskaaksi tuloa voi odottaa rauhassa joulukuulle asti. Tuntuu vaan aika pitkältä ajalta kun raskaaksi olisi tarkoitus tulla mahdollisimman pian.

Kommentit (7)

Vierailija

.... ja heti kierto " vakiintui" . Yllätyin sitä itsekin, mutta kierrot ollu tähän asti 27 ja 26... Toisaalta eihän sitä tiedä, vaikka se vielä tekis " temput" ja kääntys ihan päälaelleen, ku ollaan kuitenkin " luomuna" oltu vasta elokuusta asti... Nyt on kp 26/26-27 ja toivottavasti täti ei tulis kylään seuraavaan 9 kuukauteen!!:)

Toivottavasti kierrot tasaantuu teilläkin ja pääsette tosi toimiin!! Tai toivottavasti täti jättäisi tulematta!;)

Plussaonnea!!! :)

+++++++++++

Vierailija

Olipa mukava huomata ettei kaikilla muillakaan oma kierto käynnisty pillereiden jälkeen kuin nappia painamalla ja että raskaaksi tulo on ihan mahdollista vaikka menkkoja ei kuuluisikaan.

Vierailija

Itselläni menossa " vasta" kp 34, ja luulen, että perässä tullaan. Nega testattu tänään, mut menkoista ei tietoakaan. Kiva, että otit tän asian puheeksi, en ihan kokonaan menettänyt toivoa, ehkä tässä lähikuukausina silti plussia alkaa paukkumaan.

[color=Red] -Olivia [size=7] ♥

Vierailija

En tiedä mikä aika keskimäärin on, mutta oma kokemukseni tässä.

Lopetin minipillerit vuoden vaihteessa ja menkkoja ei kuulunut, kunnes maaliskuussa testi plussaa.

Minulle neuvolatäti sanoi, että 3kk on aikalailla maksimi kunnes aletaan tutkimaan miksei menkkoja kuulu.

Ja raskautua tosiaan voi vaikkei vuotoa tulisi pillereiden lopettamisen jälkeen.

Vierailija

ja lopetin ne vajaa vuosi sitten. Kierrot pitenivät heti lopetettuani niiden syömisen. Ovat siitä asti olleet 30-53 päivää, yleisimmin 41 päivää. Muistelen kyllä, että mulla oli tavallista pitemmät kierrot jo ennen pillerien syömistäkin, joten välttämättä tämä ei liity niihin millään lailla.

Käytettiin kumia viime juhannukseen asti, ja siitä asti ollaan oltu ilman ehkäisyä, mutta enpä ole vielä raskautunut.

Tsemppiä sinulle vauvan yritykseen ja toivotaan että kierrot tasaantuu normaaliksi pian!

Vierailija

Koska mahdollista ovista ei voi ennustaa käynkin 2 viikon välein YTHS:ssä raskaustestissä kunnes testi näyttää plussaa tai kierto vakiintuu.

Vierailija

jonka jälkeen kesti suunnilleen 2kk että menkat tuli. Nyt odotan toisia menkkoja ja kp on 36, luulisin. Saa nähdä miten pitkäksi menee. Olin ennen pillereitäkin (ja ennen ekaa raskautta) epäsäännöllisen säännöllinen, joten ehkä tämä on sitä samaa. Tulin muuten raskaaksi ensimmäisellä kerralla oltuani 3kk ilman kuukautisia.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat