minkä valitsisitte: lapsi nukkumaan klo 20 ja herää 6-7 aikoihin TAI lapsi nukkumaan klo 22

Vierailija

ja nukkuu sit aamuisin n 8-9 asti? meillä vaihtoehto a, ja sopii paremmin näinkin koska ensinnäkin olen aamuihminen ja toisesksi saa vähän ns omaa aikaa iltaisin.

Kommentit (14)

Vierailija

aikainen herätys ja aikainen nukkumaanmeno, joten minä kuljen sen mukaan. Yhden lapsen kanssa se oli vielä rankkaa, koska aamuherätykset oli tuskaa. Mut nyt kolmen kanssa ei enää kolota. Kova pääkin pehmenee, kun tarpeeksi monta vuotta hakkaa sitä seinään :).

Vierailija

ennen mentiin klo 19 nukkuu ja herättiin klo 6. nyt mennään ihan viimeistään klo 20.30 nukkuu ja herätään 7.30-8.00. illal hyvin omaa aikaa ku mennään nukkuu vasta 23-24 aikaan ja sit kuitenki saa tosi hyvä t yöunet viel nukuttuu..tai mä ei mies

Vierailija

Ei aamullakaan ennen 7.00 ole kyllä kiva herätä - jos meillä esikoinen herää ennen 7.00 niin käyn sanomassa että on yö ja pitäisi nukkua, yleensä menee sitten vielä sänkyynsä torkkumaan.

Itse olen kova nukkumaan ja tarvitsen paljon unta ja onneksi lapset ovat perineet minun geenini tässä suhteessa. Nukkumaan 19-20 ja ylös 8 maissa, joskus puoli yhdeksän.

Vierailija

Ainakin viikonloppuisin. Nyt nukkuma-aikataulu on töiden & päivähoidon takia n. klo 20-7, ja valitettavasti lapset heräävät viimeistään siihen aikaan myös viikonloppuisin. Krooh pyyh...

Vierailija

Minä tykkään, että illasta saa hetken itselle ja aamusta pitää nousta ajoissa ylös, etenkin nyt kun käyn töissä ja lapsi hoidossa. Mutta kyllä kotona ollessakin tykkäsin aikaisista aamuista. Monesti olimme jo klo 8 jälkeen lähdössä ulos...

Nykyään meillä lapsi menee vasta klo 21 nukkumaan, mieluummin saisi mennä vähän aikaisemmin. Herätän hänet klo 7 viimeistään, itse herään jo klo 6.

Vierailija

paitsi lapsi nukkumaan yleensä tässä yhdeksän aikoihin.

Olen aamu-uninen ja tuskaahan tämä on. En ole oikein ikinä tottunut aikaisiin aamuihin.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat