Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Just kävin kippaamassa ämpärillisen kissanpaskaa naapurin rappusille!

Vierailija

.

Sivut

Kommentit (147)

Vierailija

pidän tosi paljon kissoista mutta myös meillä on pieniä lapsia ja lukuisat kissanpaskat kukkapenkeissä, kasvimaalla ja hiekkiksella saivat minut tähän toimeen. Hiekkiskin suojataan yleensä kumipressulla mutta kun vanhin lapsista tulee ja menee hiekkikselle päivän mittaan lukuisia kertoja niin välillä jää hiekkis peittämättä (lapsi ei saa itse painavaa pressua siirreltyä).

Ja nämä meidän naapuruston kisut tulevat meidän pihalle " veskiin" ihan röyhkesti myös keskellä päivää vaikka itse oltais pihalla. Harmittaa ihan sikana koska joka naapurissa on kissoja mutta omistajat ovat todella mukavia muutoin. En siis vois tehdä tot paskankantohommaa, ja tyydyn vain toimimaan autokuskina yhdistykselle. Pari kissaa on jo siirtynyt sisäkissoiksi.

Vierailija

Tätä ette kylä usko! En nimittäin meinannut itekään uskoa silmiäni! Just äsken huomasin ikkunasta että naapurin rouva oli ulkona ja sillä oli yksi niistä kissoista mukana...JA TALUTUSHIHNASSA! Siis ei voi oikeesti olla totta...en nyt ihan tämmöstä olis kyllä uskonu saavani aikaan. Jos se on soittanu oikeesti poliisille ja poliisit on pudottanu sen maanpinnalle ja vähän selvittäny kissojen vapaana liikkumisesta taajamassa!

Vierailija

Naapurin 3 kissaa on käynyt viime keväästä asti säännöllisesti tarpeillaan meidän pihassa. 2 kertaa olen asialliseen sävyyn asiasta naapureille huomauttanut...eivätpä tunnu välittävän! Viimekskin naapurin rouva vaan kohautti olkapäitään ja hymähti! Nyt olen sitten jo hyvän aikaa kerännyt nämä kattien paskakokkareet ämpäriin ja äsken kävin kippaamassa naapurin etuovelle! Siinäpähän aamulla siivoo kun lähtee lehteä hakemaan...hohhohhoo!!!!!=)

Vierailija

Noin mäkin tekisin!!

Kerrassaan v*ttumaisia tollaset ylimieliset ihmiset! Jos toi ei tehoo, niin seuraavaks painelet ne paskat niitten aamulehden väliin.. =D

Vierailija

pihalta vierailevan kissan talven paskat... taidankin loukuttaa sen katin ja pyöritellä siinä omassa läjässään!!! Ja tuotokset laitan pussiin, pussi kissan kaulaan niin menee sitten talven terveiset sinne minne ne kuuluu...

T. Naapuri

Vierailija

Ulkoiluttavat kahta jumalattoman kokoista hurttaansa tässä ympäri korttelia ja paskottavat toisten portinpieliin! Yhtenä päivänä oli meidän 1veen kumisaappaat ja haalarit koiranpaskassa.....Prkl!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat