Auttakaa! Liitto vaarassa karahtaa karille mitättömän (?) syyn takia!

Vierailija

Nimittäin seksin. Seksielämämme on jumiutunut jotenkin kamalaan tilaan, rakastelujen määrä on vähentynyt lähes minimiin. Olemme nuori pariskunta, suhteessamme kaikki osa-alueet seksiä lukuunottamatta ovat todellakin kunnossa. Seksi kuitenkin on nyt todellinen ongelma, minulle ainakin. Esitin miehelleni kritiikkiä seksielämän kiihkottomuudesta jokin aika sitten, ja loukkasin häntä aika tavalla (olin kyllä tyly, myönnän). Kävimme siihen aikaan usein tällaisia keskusteluja, aina minun aloitteestani ja aina samasta aiheesta. Seksuaalisuutemme sai noista keskusteluista aikamoisen kolauksen, eikä siitä ole nyt toivuttu. Mitä tekisin? Auttakaa minua, ongelmani on sellainen, etten siitä osaa kenellekään puhua ja miehen kanssa puhuminen on syventänyt kierrettä entuudestaan. Kaipaisin jotain uutta näkökulmaa tähän asiaan. :(

Kommentit (5)

Vierailija

Tilanne on nyt niin tulehtunut, ettei meistä kumpikaan osaa tehdä enää aloitetta.. ja seksitöntä aikaa on ollut jo ikuisuus, tai siltä tuntuu. :´(

Vierailija

Jotenkin pitäis päästä uudelleen toimeen.. siis jotenkin uskaltaa tehdä aloite tai odottaa häneltä aloitetta. Aivan kamalan ahdistava tilanne :(

Vierailija

Lieköhän tuo saanut pari kuukautta sitten. Olen lopettanut vonkaamisen ja käyn hyvillä mielin vieraissa ja jos se ei onnistu, niin sitten maksullisissa. Rahaa tähän kyllä kuluu, mutta onhan sitä päästävä hellittäväksi edes kerran viikkoon.

-Jorgos-

Vierailija

Puhukaa, kokeilkaa, tunnustelkaa, suukotelkaa, naikaa, rakastelkaa, katsokaa filmejä, käyttäkää apuvälineitä mutta älkää missään nimessä päästäkö seksielämäänne rupsahtamaan tuossa iässä! Seksuaalisuus on osa ihmistä ihan samallalailla kuin esim. nälkäisyys, sitä täytyy ruokkia ja siitä pitää pystyä nauttimaan! Hankkikaa vaikka ulkopuolista apua jos ei muu auta!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat