Mitä hyötyä Anita-tukivyöstä????

Vierailija

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

lähtiessäni ulos kävelylle 1-vuotiaani kanssa,siivotessa ja touhutessa jotain " ylimääräistä" . Mulla ainakin auttaa siihen,että selkä ei tuu niin äkkiä kipeeksi. Esikoista odottaessani muistan,miten se ikään kuin " kannatteli mahaa" ,vaikka eihän tietenkään pieni pala kangasta sitä tee. Mutta jos varsinkin loppupuolella oli joskus ilman tukivyötä,maha tuntui kamalan raskaalta ja siltä että se tippuisi. Joten mulle ainakin hyöty on suuri!

Vierailija

Jos se olisi siitä kiinni että treenaisinko niin toki sen olisin jo tehnyt! Kyllä ottaa päähän tollanen, joka ei tiedä minusta ja selästäni MITÄÄN ja heittää sitten vaan että treenaapa selkäsi kuntoon tai muuten se surkastuu...!! Toivonpa sinulle samanlaisia selkäkipuja ja samasta syystä,jospa sitten oppisit pitämään suuren suusi kiinni!!!

Vierailija

Minulla ei ollut selkävaivoja, mutta kivuliaitakin supisteluja (jotka ei avanneet kohdunkaulaa) oli jo raskauden puolivälistä lähtien. Niihin auttoi vyö. Raskauden loppupuolella istumatyö aikaansai supisteluja, ja aivan tukivyön ansiosta pystyin olemaan töissä pitempään , jäin sairaslomalle kuitenkin 1 kk ennen äitysloman alkamista.

Vierailija

Ekassa raskaudessa se kannatteli mun jättikokoista mahaa niin ettei se heilunut puolelta toiselle, liikkuminen oli helpompaa eikä supistuksiakaan tullut yhtä paljon. Tässä toisessa raskaudessa mulla on nyt jo selkäkipuja, ja se auttoi niihin heti (ja joo, treenaan myös lihaksia!).

Vierailija

Käytän vyötä etenkin jos on paljon esim. esikoisen nostelua (muskaripäivän leikitykset) tai kävelemistä. Mielestäni se helpottaa tilannetta aika paljon. Varmasti tukee myös selkää. Kaiketi se Anitan malli on tukevin ja todella tuntuu kannattelevan mahaa, joku muu (kuten Carriwell) enempi sellaisia mahan päälle vedettäviä sukkia vaan, ei niin tue.

Vierailija

varsinkin kun lähdin johonkin liikenteeseen, jaksoi paremmin liikkua eikä tullut selkä kipeäksi. En katunut ostostani (ostin sen toisen raskauden aikana).

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat