Vierailija

Olin ennen raskautta normaalipainoinen (57 kg), nyt rv 26 ja painoa enää 47kg. Neuvolassa ei oikein sanota mitään kun olen huolissani, ultrissa olen käynyt kyllä, kaikki näyttäisi olevan hyvin, mutta voiko tästä olla kuitenkin jotain haittaa vauvalle?

En edes oikein tiedä miksi paino putoaa koko ajan, ruokahalu on kyllä huono, mutta en kuitenkaan ole pahoinvoiva. Syön kyllä kunnon ruokaa päivittäin, mutta muuten ruokailut meinaavat unohtua kun ei vain maistu.

Kommentit (3)

pituus : 168

paino ennen raskautta: 95

paino ennen synnytystä: 75

paino kaksi kuukautta synnytyksestä 65 kg

Söin hyvin ja minun vointi oli hyvä. Synnytin (rv 38+4) 3560g painavan pojan.

Meidän neuvolassa tuntuu kanssa olevan sitä mieltä että kyllä se paino vielä nousee ja ehkä siksi ei kovin tosissaan asiaan puutu. Kuitenkin muutamann ylimääräiseen ultraan pistänyt ja siellä tosiaan kaikki hyvin.

Toivottavasti vauvalla tosiaan on sitten kaikki hyvin, koko ajan kuitenkin pieni huoli.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ap paino oli 54kg ja tippui ensimmäisten 30 vkon aikana noin 47 kiloon. Minä sain kyllä juosta polilla asian takia alvariinsa ja olin osastollakin usein, tosin myös supistelun vuoksi.

Raskauden loppuun mennessä (no lapsi syntyi 36+6) paino kääntyi hiljakseen pieneen nousuun, syntymäpäivänä saldo oli +900g ap painosta.

Lapsi oli aika pieni (2560g, 45,5cm) mutta syntyihän hän myös etuajassa.

Mitään "vikaa" ei löytynyt, lapsi oli terve ja kaikki meni ihan hyvin.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat