Voi että ottaa taas päähän!

Vierailija

Miten voi miehet olla noin yksinkertaisia?? Tai ainakin tää yks..:D

Noh, minä olen yleensä meidän perheessä se joka valmistaa iltapalan KOKO PERHEELLE. No, nyt sit annoin vaan pojalle leivän ennen ku meni nukkumaan ja ajattelin että me aikuiset syödään sit myöhemmin. Mies alko sit valmistaa leipiä ja odotin kieli pitkällä, ku kerranki saa valmiin iltapalan. Niin mitä?? Herrapa tekikin VAAN ITSELLE ne leivät. Eikä edes kysyny syönkö minä!

Jestas! Anteeks vuodatus :D

Kommentit (14)

Vierailija

mutta Mitäh, teetkö voileivät valmiiksi kaikille!?!

Meillä kannetaan leipätarvikkeet pöydälle, perhe istuu pöydän ympärille ja jokainen ITSE tekee oman voileipänsä, niillä päällisillä kuin itse haluaa. Minusta tuo teidän tapa kuulostaa tosi oudolle.

Vierailija

Yrittäen kuitenkin välttää nalkuttamista :) Tuntuu vaan että aikuisen ihmisen pitäis osata tehdä jotain ihan itse, ilman sanomista.

No mutta, on se silti aika ihana ;)

ap

Vierailija

Esim. on tilanne että olemme lähdössä johonkin. Minä puen pojan (kauhean kiukun siivittämänä), puen itseni, pakkaan laukun valmiiksi, huolehdin että levyt, kahvinkeitin ym. on kiinni. Ja mitä tekee mies?? Seistä töröttää ja odottaa että olen valmis. No, autoon päästään niin mies vielä kehtaa todeta " muistithan kauppalistan?" ..

Minä, jolla on miljoona asiaa muistettavana muutenkin. Herralla yksi asia ja sekin unohtuu..

Ihana purkautua!

Kertokaa mulle että muillakin on tämmöstä?? ;D

ap

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat