Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kattava nimiluettelo???

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Onko kellään antaa vinkkiä mistä löytäisin (netistä) hyvän nimilistan jonka sais sitte tulostaa ittelle nii vois nimee ruveta miettiin...

Edellistä odottaessa oli liberon sivuilla tyttöjen ja poikien nimet aakkosjärjestyksessä, mielestäni aika kattavasti, mutta nyt en sieltä enää nimiluetteloa löytänyt :(

Kommentit (5)

Vierailija

Kaipailen vielä samantapaista sivua sen liberon sivun kanssa...

toi linkki mikä oli tossa edellisessä viestissä, ei ole mitä etsin, kiitos kuitenkin :)¨

Toi oli siis liiankin kattava ja tyttöjen ja poikien nimet sais olla erikseen siis sen verta että ne viittis tulostaa ja jaksais vielä lukeakin ajatuksella...

Vierailija

Kiitoksia minua auttaneille! Tuo helistimen sivu oli hyvä, tämän tapaista juuri etsin...

Löysin lopulta sen liberonkin listan,jota kaipailin, olin tallentanut sen vanhalle tietskarille joten sieltäpä saan sitten helposti tulostettua sen kunhan nimen etsintä tulee hieman enemmän ajankohtaiseksi. Aikas samanlainen lista oli kun toi mikä on tuolla helistimen sivulla, tossa vaan on eritelty ruotsinkieliset nimet, liberon sivulla ne oli samalla listalla...

Eiköhän tämä tästä, onhan meillä vielä aikaa, la on vasta huhtikuussa joten ajoissa olen liikkeellä :)

Uusimmat

Suosituimmat