Eroaminen tyhmä temppu???

Vierailija

Moi, olen 30v perheenäiti, jolla 2 lasta. Nykyinen mies ei ole lasten isä. Asumme miehen omistamassa omakotitalossa, emme ole edes kihloissa, tapasimme 2003.

Ongelma on, että olen tapaillut elokuusta lähtien aivan ihanaa miestä, joka tahtoo että eroan nykyisestä ja muutan hänen luokseen asumaan keskustaan vuokrakolmioon. Sydän sanoo kyllä, mutta järki ei... Minä en taida tästä talosta saada mitään mukaan jos lähden... plääh, voi v että tää on joskus vaikeaa. Raha-asiat menisi ainakin pahasti solmuun...

Kommentit (5)

Vierailija

onpa reilua nykyistä miestäsi kohtaan. toivottavasti tajuaa heittää sinut itse pihalle. niin tuskin antaisi sinulle mitään mukaan. kannattaako elää toisen siivellä ja vielä elättää lapsensa vieraalla hyväuskoisella miehellä....

on meitä naisia joka lähtöön

muistappa sitten seuraavan miehen kohdalla mennä naimisiin ja katsokin ettei vaadi avioehtoa. niin voit taas uuden miehen kohdatessa viedä tällä kertaa puolet omaisuudestakin mukaan

Vierailija

Iästäsi voisi päätellä että aika nuoria. Mieti asiaa ennen kaikkea heidän kannaltaan. Kaikilta mahdollisilta kanteilta miten ero tulisi vaikuttamaan heidän elämäänsä.

Vierailija

sitä miehiltä tulevaa litkua, kun tuommoista ajattelet. Jos sun on hyvä olla nykyisessä paikassa, jätä sivuhypyt ja toivo, ettei hän saa niistä koskaan tietää.

Vaikka aina joskus kuulee juttuja, että nainen jätti miljonäärin ja lähti hotelleissa asuvan alkoholisoituneen tangolaulajan mukaan...

Vierailija

Jos nykyinen mies ei lyö, on kiltti lapsille ja elättää teidät, tarjoaa asunnon ja ehkä autonkin, ottaisin tuollaisen vaikka heti, oli miten ruma tahansa.

Miksi haikailet toisen perään? Elämässä ei koskaan saa kaikkea mitä mieli tekee. Aikuistu vähitellen ja anna järjelle tilaa. Tuollaiset ihastukset kuuluvat elämään, mutta niitä ei saa vielä pitemmälle. Tai, jos olet kulkuri, jätä mies ja JÄTÄ LAPSET HÄNELLE, turhaan niiden annat kärsiä luonteesi oikuista.

Naapurissamme on pariskunta, jolla on yksi yhteinen lapsi. Mutta miehen mukaan on tarttunut myös aiemmasta suhteesta lapsi, jonka isä hän ei ole. Ja hyvin pärjäävät. Tunnen tytön äidin ja kyllä se, että hän unohti lapsensa tämän miehen hoiviin, oli lapselle parasta mitä voi sattua. Aivan ihana perhe, ehkä vähän vanhanaikaiset kasvatusmenetelmät, mutta rakkaudella kasvattavat ja tasavertaisena molempia lapsia.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat