Kenelläkään ahdistushäiriötä?

Vierailija

Löytyykö kohtalotovereita? Kertokaa elostanne, olostanne, lääkityksestä jne...=(

Kommentit (9)

Vierailija

tämän tyyppisten vaivojen kanssa saa asennoitua elämään lopun elämänsä. välillä ei vaivaa lainkaan ja välillä taas on huonompia jaksoja. mua itseäni lohduttaa ajatus, että myös muut ihmiset (siis sellaisetkin, jotka eivät " oikeasti" sairasta/ oirehdi ahdistusta/paniikkia jne.) saavat saman tyyppisiä kohtauksia joskus. toisilla ne vaan menevät ohi ilman sen kummempaa, meillä jotka niistä kärsimme ne jäävät " päälle" ja niihin kiinnittää enemmän huomiota. siis olihan minullakin ennenkin paniikkikohtauksia, ennenkuin niistä ongelma tuli.

meidän perhe-lehdessä oli juttu paniikkihäiriöstä; kannattaa lukea.

hyvä sivusto aiheesta (MYÖS AHDISTUS JNE.):

http://www.pelokkaat.net/

ja lopuksi poikani sanoin: " ota rennosti, älä panikoi!" :)

Vierailija

päällä. Seronilia olen syönyt huonoimpina aikoina ja rivatrilia käytän tarvittaessa. Syksy ollut mulle aina hyvää aikaa mutta esim. keväisin tunnen et koko maailma ois kääntynyt mua vastaan. Mulla hyvä terapeutti ja lääkäri ja tiedän et saan avun kun tai jos taas vajoon syvään masennukseen. Välillä tosiaan aikoja etten pysty tässä kylässä meneen mihinkään kauppaan ja mies hoitaa silloin kaikki asiat.

Vierailija

alkoi ahdistuksella taa mun sairaus, masennuksena hoidetaan.

Silloin kun alkaa ahdistaa tuntuu rinnassa sellainen kamala puristus, ja syyttelen itseani kaikesta turhasta, silloin sita ei vain tajua. kamala olo. nyt syony laakitysta yli puoli vuotta ja nuo olot loppuneet! onneksi.

laakityksena mulla cipralex kirjotinkohan ees sinne p' in ton nimen...

Vierailija

Itselläni on masennusta, johon liittyy paniikkihäiriöitä. Nämä kaikki taitavat mennä samaan kategoriaan ja niihin käytetään samanlaisia lääkkeitäkin. Itse käytän Zoloftia. Käyn töissä ja paniikkioireet pysyvät kurissa, kunhan varon, ettei ala stressata elämä liikaa. Aika normaalia elämää, vaikka joskus onkin tavallista harmaampaa.

Vierailija

alkoi yli 2 vuotta sitten tyostressin takia kai, en tieda.. Kavin terapiassa, ei auttanut paljoa, otin lomaa ja aloin zoloft-kuurin. Kaytin n. 8kk- lopetin kun halusin raskaaksi, sain vauvan, ja nyt olen taas zoloftilla kun alkoi taas kamalat ahdistustarinat pari kk sitten. Se on kamala tunne, mutta zoloft on auttanut minua. Otan vain 25mg paivassa, eli todella pieni annos. Ennen otin 50mg.

Toivon sulle onnea taas elamaan, ala meneta toivoa.

Vierailija

alkoi 15 v. Lääkitystä mulla ei ole ollut koskaan, psykoterapiassa kävin neljä vuotta. Ahdistun vieläkin varmaan keskivertoihmistä helpommin, mutta vaiva on helpottanut eikä hallitse elämää. Suosittelen terapiaa kaikille vaivasta kärsiville.

Vierailija

synnytyksen jälkeen sairastuin synnytysmasennukseen joka oireili ahdistuksena, nyt paniikkihäiriö on muuttanut muotonsa ahdistushäiriöksi. Googletin vaivaa ja tulokset masensivat, jossain puhuttiin elinikäisestä vaivasta ja paranemisennusteet vaikuttivat muutenkin huonoilta. Asun syrjäkylillä jossa ei mahdollista päästä kuin terveyskeskuksen yleislääkärille, sieltä olen saanut Sepram-reseptin, siinä kaikki apu. Ahdistaa, ahdistaa, ahdistaa... Välillä parempia jaksoja, nyt taas huono. Pelkään koska mies saa tarpeekseen hullusta muijastaan :((

Vierailija

Lamictal kuitenkin auttaa ahdistukseen johon cipramil ei auta minulla mitenkään. Kun ahdistaa niin lopetan hommat mitä oon tekemässä ja meen kotiin kärsimään peiton alle, ennen viiltelin, mutta tein sopimuksen että en enää ja yritän pitää siitä kiinni.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat