Onko kukaan muu vihainen esim. miehelleen kun näkee hänestä

Vierailija

pahaa unta?? Siis tämä juttu ei vähääkään perustu järkeen vaan tunteeseen, mutta jos minä näen unta että mieheni loukkaa minua jotenkin, niin olen aamulla hänelle kiukkuinen. Viime yönä näin pahaa unta appiukosta ja kun hän tänään soitti, niin ei haluttanut vastata. Tuntui, että olen vieläkin hänelle loukkaantunut siitä viimeöisestä:)

Kommentit (7)

Vierailija

Olen pari kertaa nähnyt unta että riitelen mieheni kanssa.

Herätessäni minusta lähinnä tuntuu pahalta. Haluan vain halia miestäni, en halua enää koskaan riidellä (niinkuin muka olisin juuri riidellyt...).

Vierailija

Niissä mies esim. pettää tai kuollut tms todella kauheeta. Aamulla saatan olla tosi vihainen ja mies ihan ihmeissään ja raivona.

Vierailija

Olen vihainen miehelle unen jälkeen. Tunne on niin todellinen. Samoin muusta huonosta unesta voi jäädä moneksi tunniksi paha olo.

Vierailija

koko päivän olen ollut kiukkuinen ja mulkoillut miestä vihaisesti. rähjätä en ole viitsinyt kun onhan mies kuitenkin syytön :)

Vierailija

kun olen herännyt semmoisen unen jälkeen olen kääntänyt miehelle selän ja ottanut hajurakoa sängyssä...........tyhmää.olen tullut tosi vihaiseksi..

olen nähnyt esim.että on pettänyt minua minun edessäni ja eikä välittänyt minusta siinä unessa yhtää

muttakun se uni vaikuttaa sillä hetkellä niin todeltakerron sit aina aamulla mistä näin unta....höpsöksi aina sanoo

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat