Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Emme aio tehdä " pikku kakkosta" vain koska se olisi kiva saada taas vauva..

Vierailija

Kyllä pitää olla jo niin pakottava halu ja tarve saada pienokainen, jotta se tuntuisi niin taivaalliselta kuin tämä esikoinen. Että itkukin tuntuisi suloiselle eikä ärsyttäsi ja väsyttäisi. Jos vauvoja pukkaa maailmaan " kun se vaan on niin kivaa" , niin pian lapset tuntuvat rasitteelta, eikä se arki olekaan enää mukavaa (Liian paljon nähnyt just tätä.) Minä toivon saavani kakkosen sitten, kun TODELLA sen aika on. Jos tekisimme nyt, niin kävis varmaan niin, että olisin yliväsynyt, enkä osaisi nauttia lapsista NIIN KUIN PITÄISI. nautin esikoisestani, enkä valehtelemaata kertaakaan tuntenut, että lapsi väsyttää minua tai saanut minua ärtymään. Kaikki, myös ne " negatiiviset" asiat tuntui ihanilta. Haluan että myös kakkonen saa kokea samanlaista rakkautta ja huolenpitoa kuin ensimmäinenkin. Väsyneenä ja stressaantuneena äitinä en sitä voisi antaa.

Tämä oli vaan omaa pohdintaa, joten ei ollut kohdistettu keneenkään (=ettei kukaan pahastukirjoituksestani)

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

Olen ajatellut ihan samoin, en tee vielä toista lasta, vaan sitten kun haluan sitä todella paljon, niinkuin esikoista. Meillä on myös 1-vuotias lapsi, ja hänen alkuunsaattamiseen meni kauan aikaa, ja olen todella nauttinut äitiydestä. Kiva kuulla että on muita samankaltaisia.

Vierailija

niin ihan kaikki tuntui ihanalle. Ja vaikka lapsi on jo yli vuoden, niin se ei vaan jotenkin ärsytä vaan on äärimmäisen rakas (niin kuin jokainen lapsi vanhemmilleen). Sillä sitä haluaisi antaa sen " saman rakkauden" tulevalle lapselle.

ap

Vierailija

kukaan ei voi olla iloinen toisen onnesta vaan on pakko kaivella että" kyllä sua pitää vituttaa tai et oo normaali"

vähänkö huvittavaa!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat