+++PUOLUKOIDEN keskiviikko+++

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

[color=orange]Aikainen lintu madon nappaa! Tai pinon aloittaa;) Edelleen siis yövuorossa, tän jälkee vielä pari yötä oisi valvottavana. Huomenna on erään asukkaan syntymäpäivä, niin leivoin tuossa äsken pätkiskakun. Tänään on sii ensimmäinen pilleritön päivä minulla! Tai onhan tässä vielä tää pillereihin kuuluva tauko. Mutta sitten on luomukiertoinen:)!

Huomasitko Miitsu, nuo aloituksen merkit on vähän niin kuin sulle vinkiksi, että testaisit etkä piinailisi meitä;) Ei vaan, teet tietysti niin kuin itsestä tuntuu. Palaillaan myöhemmin!

Sivut

Kommentit (36)

Vierailija

[color=deeppink]Oon niin onnellinen sun puolesta:)! Ekasta kierrosta raskaaksi ja vielä pillereiden jälkeen!! Voi miten upeaa kerrassaan, ihan tässä liikuttuu kun ajatteleekin asiaa. Tuot toivoa meille muillekin! Muista silti palstailla täällä, et häviä minnekään:)! Sitten kun ultraan meette niin miehesi menee onnesta sekaisin! Onnea hirmusti teille!!

Vierailija

[color:red]Miitsu, paljon onnitteluhalauksia!! Se on siis totta, että jotkut raskautuu heti yrityksen alussa!

Isosti onnea myös isälle!!

(sori näin lyhyet onnittelut, töistä just lähössä)

Palaillaan ja onnea vielä kerran!

Vierailija

Niinpä niin en ois heti uskonu että samaan aikaa kerkeisin raskautumaan sun kanssa, ja jos vaan kaikki hyvin menee niin eipä noille vauvoille oikeesti paljoa ikäeroa tuu!! *ei ois ikinä uskonu* emmää niitä oireita viel kaipaa... kyllä ne kerkee ajan kanssa!! :)

Lumiina: kiitos onnitteluista!!!

Miitsu *ihan yhtä hymyä*

Vierailija

Mulla on nyt menossa jotain 27/29 eikä ainakaan mitään tietoa menkoista, mutta eipä mulla yleensäkään ole ollut mitään oireita, yleensä jos alamahaa vihloo niin silloin on just alkanut, mutta toivottavasti vaikka ei enää alkaiskaan. Mutta en odota liikoja niin ei tule niin isoa pudotusta viikonloppuna mökkeillessä.

Tänään käytiin kattoon sitä serkkupojan vauvaa. Kyllä se oli niin pieni ja se pienenpieni itku mitä kuului jne.... Ilmoitin heti voin kyllä hoitaa jos on tarvista. =)

Vierailija

Wau, olipa ihana lukea näin aamutuimaan noin iloisia uutisia! :)

Kolmesti itse plussan tehnyt (ja kolme lastakin :) ) ja omasta kokemuksestani voin sanoa, että joka kerta tullut niin autuaallisen onnellinen ja sekava olo, että ei sitä voi sanoin kuvata ;)

Itkenyt onnesta, nauranut helpotuksesta, ja sitä ajatusten sekamelskaa päässä ;)

HURJAN PALJON ONNEA!

Toivottavasti perästä tullaan...

Me otimme sitten varaslähdön, ja jätimme kumit pois viime viikon lopulla. Ovulaation taisimme missata jo keskiviikkona, mutta nyt vaan odotellaan, alkavatko kuukautiset ensi viikolla ;O

Maha on ollut oudon " pinkeä" , nippailuita tuntunut välillä tosi voimakkaasti, mutta liekö vaan toivekuvien tuotosta, vai voisikohan jotakin olla tapahtunut? ;O

Mies kanssani kuumeilemassa jo, laskeskelee päiviä (ovulaatio--->kuukautiset) ja pähkäilee, että olisko tärppi jo voinut käydä ;O

Vierailija

tänäänhän alkoi hullut päivät.. kai siellä pitää lähteä käymään kun on lounastreffit kuitenkin siinä vieressä. sokkarin alesta löysin jo pari hyvää joululahjaa halvalla.

plussasäteitä miitsulle! jos teillä tärppäis nyt ekalla yrittämällä nii lois kyllä uskoa meihin muihin.

Golda, harmi että ei menny tentti läpi, mutta ens kerralla varmaan jo menee!

omasta navasta ei kummempia. aktiivisimmat vauvahaaveet kun on nyt hetkeksi haudattu. tosin kokoajan on alitajuinen nimienkeksimisprosessi

käynnissä. ja hauskaa kun miehellekin voi jo puhua vapaasti näistä asioista, kunhan vaan pitäytyy ajassa sitten kun on uusi koti ja mä oon valmis.

nyt päivän puuhiin ennen stoccalle lähtöä. hitsi jos kerranki sais joululahjat ajoissa hankittua!

luna

Vierailija

Tämänpäiväinen testi sitten kertoo että meille tulee vauva!!!! tuntuu aika uskomattomalle... kuhan vaan nyt sitten ymmärtää siellä yksiössään viihtyä kesäkuun 18 päivään asti!!!

Miestä en tietenkään saa kiinni kun on saunaillassa, saa siis lukea tekstarissa uutisista :)

Vierailija

kävis varmaan ihan samalla tavalla...mä hyppisin katossa enkä malttais pitää suutani kiinni ja mies ois varmaan lauhkea kuin lammas, oikein coolina ja järkevänä niinkuin aina...=) kurjaa varmaan odotella perjantaihin asti ett näätte =(

Mut hei mites ne oireet??

Vierailija

[color=red] Kiitos, paljon onnitteluista, täällä ollaan ihan sekaisin, oisin kuvitellu että menee aikaa ennen plussaa, täytyy vaan toivoa että kaikki menee hyvin ja koittaa pitää jalat maassa alkuraskaus!

JJ: täh?? tosissaan vaan 4kk ikäeroa?? onkos teidän nyytillä jotenkin pidempi toimitusaika kun tuntuu että sä oot ollu jo tosi pitkään raskaana?? ;) hehe hee... tuntuu vaan niin hassulle ajatella...

Miitsu rv4+3 (kai)

Vierailija

[color=magenta]Miitsu onnea!!!! Hitsi, mikä tuuri kun eka kierrosta tärppäs! TÄMÄHÄN ON IHAN MAHTAVAA!!!!! Meinasin tuolilta tippua kun luin viestisi :))) Onnea ihan himona ja sikana ja kaikkee!!!!! Meidän vaaveille ei tule kuin reilu 4 kk ikäeroa jos oikein laskin! Iiiihanaaaaaaaaaa!

Ihan sekasin, JJ ja masutyyppi 23+2

Vierailija

[color=red]HUIPPUHIENOO MIITSU!!!

Ihanaa ett heti kerroit meille!! Jännittää hirmuisesti sun puolesta kun kerrot miehelles. Pitäisköhän sun kuitenkin kertoo noin iso juttu kasvotusten eikä tekstarilla =) ??

HUI, nyt rupes oikeesti jännittää, entä jos on itekin niin hedelmällinen ett se oviksen aikanen sekstailu riittäis raskauteen...nyt rupes jännittää

Mikäs kiertopäivä sulla nyt onkaan?? mitä oireita sulla ihan ensimmäisenä oli??? Itelläni on ollut ihme alamahasta nippailua nyt pari päivää...tai sit se on vaan kuvittelua ja toivetta...

mut onnea vielä kerran. toivotaan ett pikku kirppu jaksais pysyä siellä masussa kesäkuuhun asti!!

ja siitä alkoholitestistä. sitä ei onneks tarvii käydä,kun ainoa mitä osastolla annetaan on lääkekonjakki esim. isänpäivänä =)

G

Vierailija

Miitsulle tarrasukkia ja onnellisia hetkiä.

Oma pahoinvointi paljastuikin alkavaksi migreeniksi...ei ole ikinä ollu niin en tiennyt. Nyt on oollut jo yhden vuorokauden pää kipiä, mutta helpottamaan päin.

Mitä tehdä jos saat migreenin raskaana ollessa? Eihän voi mitään kovia lääkkeitäkään syödä...

Vierailija

[color=blue]Missäs kaikki luuraa?! No saapahan joskus itsekin töitä tehtyä...

Lähdempä tästä kotiin, toivottavasti siellä ei taas tänään pietä mykkäkoulua!

Vierailija

[color=neonblue]Eilen oli hyvin vaisu ilta meillä. Istuttiin sohvalla ja mökötettiin... Minä kävin jumpassa ja siinäpä se ilta sitten olikin.

[b]Golda:[/b] Otan osaa hylsyn vuoksi!

[b]Miitsu:[/b] Mikäs kp sulla olikaan menossa? Olen unohtanut...

[b]Laura:[/b] Kyllä minä vaan surffailen vauvasivuilla töissäkin, vaikka ei ehkä kannattais, sen verran monesti oon jo munannut itseni... Mullakin on ollut ajatuksena tehä ne huovutetut lapaset jo viime talvena mutta sillon ei ollu tätä neulomisinnostusta. Ehkä tänä vuonna saan aikaseksi, kunhan nuilta muilta projekteilta kerkiäis.

Kattoko kukaan sitä 4D-dokumenttia eilen? Minä en, kun nukkumaanmenoaika on sen verran aikasin...

Samasta syystä BB on myös jäänyt katsomatta, muutaman kerran oon kattonu sen sunnuntaina ohjelman+sitten niitä ekstroja ja hyvin on mukana pysynytkin. Kyllä on tosi ällöä se Timon ja Hannan juttu, ässätä nyt kaiken kansan nähen... Joutaisivat pois. Mutta omituinen veto Timolta luopua vapaaehtosesti, mutta omapahan on asiansa.

[b]Merineito:[/b] Ootko varma ettei ulkomaalaiset oo kiinnostuneet myös suomen BB:stä?! Ainakin sillon ku ekka kerran Timo&Hanna vehtaili sielä saunassa niin se löyty netistä englanninkielisenä, siis otsikko oli englanninkielinen Hanna gives Timo a ...job. Että ehkä nämä tärkeimmät leviää muuallekkin! =o)

Että semmosta tähän keskiviikkoon...

Vierailija

miitsu: kyllä ne oireet sieltä tulee. Mullakin alko ne kunnon oireet vasta siinä rv 6-8, eli odottele rauhassa. Toivon kyllä ettet joutus kärsiin samoista oloista kun mä kesällä. Ihan sängyn oma olin muutaman viikon!

Mutta juuh, mä hehkutan täällä varmaan niin että kaikki hermostuu, mutta mahtava juttu miitsu, ei voi muuta sanoa :)))))

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat