***LOKAMASUT KESKIVIIKKONA 12.10.***

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Sivut

Kommentit (56)

Vierailija

Hei kaikille !!

mina edelleen taalla... Rupeaa tuntumaan uskomattomalta, etta tama vauveli on vielakin vatsassa !!!

Lahden puolen tunnin paasta sairaalaan, katsotaan mita tapaalhtuu... Laukut on valmiina, jos jaan, saa mies tuoda ne perassa !!!

Voihan olla, etta kohdunsuu on jo 5 cm auki, niin kuin esikoisen aikana... Tai sitten ei, passittavat kotiin.... KÄÄK !!! Toisaalta jannittaa ihan kamalasti, toisaalta haluaisin tasta mahasta eroon, vaikka juuri tassa koneen edessa mietin, etta pitaa nauttia viime paivista ja hetkista. Mina en halua enaa kolmatta lasta. Sen verran hankalia ovat nama minun raskaudet olleet. Ekan aikana 3 kk makuulla, toisella 5 kk makuulla, kolmannella menisi varmaan 9 kk maatessa.... No thanks !!!

Ilmoittelen iltapaivalla, mita kuuluu....

ÄITI92 39+0 !!!!!!!

Vierailija

Kovasti tuntuu, että monella on synnytystä enteileviä " oireita" . Täällä mennään yli niin että hujahtaa. Ei minkäänlaista merkkiäkään, että pääsisi lähiaikoina tositoimiin.

Unettomuus alkanut myös täällä vaivaamaan. Useimmiten saatan nukahtaa ihan hyvin, mutta herään yöllä todella pirteänä ja unen päästä on vaikea saada enää kiinni. Samoin aamulla herään hävyttömän aikasin pirteänä, mutta yritän aina väkisin nukkua vielä sen pari tuntia. Päivälläkin olen yrittänyt vähän nukkua, mutta ei sitä kauaa jaksa silmiä ummistaa. Alan todella kohta tarvitsemaan kunnon lepoa! 1-2 tunnin pätkissä nukutut unet vaan rasittaa.

Iltasin olenkin sitten kiukkuinen kuin ampiainen. Olo on alkanut olla iltaisin tosi huono: turvottaa, vihloo ja väsyttää.

Ajattelin tänään yrittää saada miestä houkuteltua Hulluille päiville vähän shoppailemaan ja illalla olisi sauna. Saa nähdä lähteekö. Vetoaa varmaan siihen, etten mä " saisi" enää mennä. Mutta eipä tämä vaavi täältä kotona makaamalla ulos tule yhtään sen nopeammin.

Nyt lukemaan eilistä pinoa. Suppareita kaikille niitä haluaville!

Rv 40+1

Vierailija

Lapsella oli tänään aamulla kerho.Olikin mukava saada pari tuntia omaa aikaa.:) Fyysinen olotila ihan hyvä.Eilinen masentava ja kiukuttelupäiväkin on jo mennyttä.Leivottiin tänään tytön kanssa pipareita.

Mulla tuntuis liitoskivut osaksi palanneen.Ainakin kun menee autoon istumaan,vaihtaa sängyssä kylkeä tai jos on pitkään istunut paikoillaan.Auts !

BEIBIlle ja ANNULle peukutuksia.Toivottavasti olette jo päässeet tositoimiin.

Onnea kaikille Tasislaisille, erityisesti lasketunajan saavuttaneille.:)teitä taisikin olla useampi tänään.

MESSAMILLe Ja BUGABOOLle onnea nyyteistä !

SUSKU30:lle tsemppiä huomiseen sektioon! Ja et todellakaan ole huonompi kuin muut sektion takia.Älä edes ajattele sellaista.

NASULI:Harmi että kutinat ovat palanneet.:/Taitaa sitten olla käynnistys edessä...

AMNDankin kuulumisia mukava lukea.:)

Onkos kiinnittymisestä muuten sanottu mitään, että kuinka pian saattas enteillä synnytystä ?

BEIBI Harmi että vielä joudut odottamaan.

Kaikille positiivista mieltä.Kyllä me kaikki nyytit aikanaan saadaan syliin.;)

Waimo:Hyvä jos liitoskivut hieman helpottaneet.

Mies tuleekin kohta kotiin.Ja mä lähden ponia moikkaamaan sitten alkuillasta.

ponnyt rv 39+1 ja masunasukki

Vierailija

Aaaaargh!! Mä olin kirjoittanu pitkät pätkät, ja sit painoin vahingossa hiirestä (tuosta sivusta) yhtä nappia, ja tää hyppäs sitten edelliselle sivulle, ja näin ollen koko teksti katosi taivaan tuuliin :-/

En nyt ehdi enempiä kuin että [b]ANNULLE[/b] tsemppipeukutukset, että nyytinhakureissulle olet nyt jäänyt *bd bd*

Ja [b]BEIBILLE[/b] tsemit, että sullakin pian se oma nyytti olisi kainalossa!!

[b]VALLUKKA[/b], mä oon joka toinen hetki sitä mieltä, että marraskuulle mennään, ja joka toinen hetki taas uskon ja kuvittelen (tyhmänä) vauvan syntyvän hetkenä minä hyvänsä.. Saa nähdä, jännää tää loppuaika kyllä tulee olemaan, ainakin jos eilinen suppailujutska sattuu jatkuilemaan *bd bd* Mutta edelleenkin sinne vähän " tsup-tsupeja" ;D

Ok. Nyt tarvii lopettaa. Neukku taas tänään, saa nähdä miten sitä painoakin taas on tullut :-O

[color=darkviolet][b]Emppu 38+2

Vierailija

...lähdettävä sinne yliaikaistarkastukseen. Supparitkin loppuivat auringon noustessa eli se siitä. *ARGH* En edes viitsi soittaa sinne päivystykseen. En ssanut edes nukutuksi nyt aamulla vaikka yritin.

Taidan uskaltautua lähtemään autolla kun ei kertakaikkiaan huvita bussinkaan kyytiin lähteä. Mietitään auto ongelmaa sitten myöhemmin jos pitääkin jäädä sairaalaan. Luulen kyllä että passittavat kotiin takaisin.

j+beibi 41+5

Vierailija

Nyt sistersit peukut pystyyn että jään sairaalaan käynnistykseen(vauvan suuren koon vuoksi).

Aika olisi nyt kasilta. En ole nukkunut yhtään oikeastaan, jännittää niin maan peevelisti. Ja vauvakin ollut tosi hiljainen tänä aamuna, taitaa aavistaa että pian joutuu luopumaan oikeudestaan mukavaan yksiöön ja tultava tähän todelliseen maailmaan;)

Voi että kun saisi vauvan jo tänään syliin kun on virallinen " synttäri" päiväkin rv 40.

No mä odottelen täällä vielä hetken ennen kuin kyyti lähtee kakat housuissa...heheh. Oikeesti vatta on ihan sekaisin, kai se kuuluu jännityksessä asiaan.

Voikaahan kaikki hyvin ja jos ei illalla näy tai kuulu olen osastolla.

Lokaäidille paljon onnea pikku nyytistä.

Onnea myös muille tasislaisille ja HENNALLE: on se ihan normaalia et pistää vaan toiselle puolelle, mulla lenkillä on aina vasenpuoli. Koita pärjätä.

Suppareita niitä toivoville ja niin edelleen....

huihui annu rv40

Vierailija

[b]bugaboo & Messam[/b]: Vauvantuoksuiset onnittelut [color=red]♥[/color]

[b]Tiikerikala[/b] taitaa olla synnärillä..?! ONNEA MATKAAN!!! Ainakin sen verran hyvältä kuulosti sun yösi

Lainaus:

tahtoo kans kipeitä suppareita

Ja kaikille tasislaisille onnittelut, etenkin teille joilla [b]eräpäivä[/b] saavutettu!!!

[b]susku30[/b], onnea huomiseen sektioon! Ihana varmasti tietää, että huomenna se oma pikkuinen on maailmassa :)

Jep. Neuvolassa kaikki mainiosti! Vauva rt:ssa, [b]kiinnittynyt ja jopa laskeutunutkin[/b] jonkin verran ainakin, hemppa 120, sf 31cm (2cm vähemmän kuin 6pv sitten!!), painoa [b]VAIN 350g/vko[/b], vauvan syke 153 (enemmän kuin koskaan aiemmin)... sellasta. Niin ja paineet 142/83, yläpaine vähän koholla mutta ei kuulemma mitenkään häiritsevästi, mulla muutenkin ollut aika " korkeat" lukemat aina.

Nla-täti oli tohkeissaan mun eilisistä suppailuista. Nauroi jo hänkin että ehkä sittenkin saadaan nähdä tämä vauva ennen LA:ta. No, saapahan nähdä. Itse oon taas kovin pessimistinen, koska ei oo tänään suppaillut vielä ollenkaan :-/

Mutta, ei kummempia tähän hätään, taitaa poju pian herätä.

Emppu 38+2 [color=blue]Suppareita tänne, kiitooooos :)

Vierailija

Täälläkin olisi nyt sitten täydet 40 rv saavutettu ja olo jo kovin malttamaton.. Itse olen jo varmaan viikon odotellut kuin pieni lapsi jouluaattoa milloin alkaa tapahtua.

Noh, mitään kummempaa ei siis tapahdu. Tänään neuvolaan rutiinikäynnille.. Saas nähdä mitä nuo verenpaineet huitelee, kun eilenkin illalla tuli muutamaan otteeseen ihan huono olo --> päässä jyskytti ja oli hankala jopa jo hengittää. Tuntemus meni kuitenkin hetkessä ohitse, joten rauhoittelin vain itseni ja lepäilin loppuillan.

Mutta nyt en löpise tämän enempää vaan lähden aamupalan tekoon ja sitten valmistautumaan neuvolakäynnille..

Onnea URKILLE ja COPPOLALLE la:n saavuttamisesta ja muillekin tasislaisille! Nyt vaan kovasti niitä suppareita, tänne ja heti!

- Minski - RV 40+0 *jippii*

Vierailija

Suht' hyvin saan nukuttua öisin jo. Kunhan aina muistaa, ettei kauaan voi nukkua oikealla kyljellä, kun siihen rupeaa pakottamaan enemmän kuin vasempaan. Aamuisin olisi niin ihana venytellä, mut eipä voi, kun jalkoihin sattuu ja tulee supistuksia jo siitäkin! :( Tai no hyvähän se on jos niitä tulee, mut olis niin ihana venytellä ;)

Mies aamulla kysyi et koskahan se syntyy :) Ei malta enää odottaa...heh. Ja toivoo ettei vaan synny silloin, kun on esim. yövuorossa ja tulee kotiin silmät ristissä ihan väsyneenä ja ettei sit joudu siinä väsymyksessä sinne mukaan. Ymmärrettävää!!

Mä jo niin odotan joulua!!! Olen aina ollut joulutunnelman ihminen. Ei se et saa lahjoja ja hyvää ruokaa, vaan se tunnelma ja lumi maassa, jne. Jotenkin se on vaan niin ihanaa aikaa! Ja nyt siitä pääsee nauttimaan eritavalla, kun on kohta omakin lapsi siitä iloitsemassa, vaikka onkin vielä pieni ymmärtääkseen :)

[b]annu777[/b] täällä pidetään sulle peukkuja :) bd bd

Tuntuu, että mulla olisi taas lisää ja ylimääräistä energiaa, mut ei vaan viittisi sitä käyttää...heh... laiskimus!

Taka piha pitäisi kyllä mennä haravoimaan talvikuntoon ennen lumia!! Mut onneksi saan apua siihen mieheltä. Ja ei toi nyt niin iso takapihakaan edes ole.

Outoa kun se onkin niin en osaa kuvitella et tosiaan enää on pari viikkoa laskettuun aikaan jäljellä! Tähän odottamiseen on jo jotenkin niin tottunut :)

Jaahas... taidan mennä keittämään päiväkahvit. Kun ei enää myöhemmin pysty lämmintä juomaan ei edes teetä illalla. Kun olen pannut merkille et se tuntuu aiheuttavan pientä närästystä!

Kaisa ja RV 38+3

Vierailija

Eka yö kotona takana vauvan kanssa ja ihanaa oli.

Lauantaina meille syntyi kolmas poika 14.30 yhdeksän tunnin " työskentelyn" jälkeen. (ja minä kun luulin et tuskin kerkeän edes laitokselle ennen synnytystä. Edellinen synnytys kesti kaikkinensa vajaa 3 tuntia).

Kaikki meni hyvin ja nyt ollaan ja ihmetellään tätä uutta ihmettä kotona. kumma kuinka sitä onkaan unohtanut kuinka pieniä ja suloisia nuo vaavit onkaan.

SUPISTUKSIA JA SUPISTUKSIA, TEILLE KAIKILLE. ODOTTOVAN AIKA ON PITKÄ. (minäkin sanoin miehelle kipeimmillä supistuksilla, että on sitä hullu kun haluaa näitä lapsia ja vielä vapaehtosesti. kai se aika oli kullannut muistot niistä kipeistä suppareista).

-messam ja erperttiherperti-

Vierailija

mieluummin sitä kuitenkin kotona kärvistelee mahd. myöhään. Itekään en muista et millon ois niinkun oikeesti lähdettävä laitokselle, jos vedet ei oo menneet? Olen vielä uudelleen synnyttäjä, mutta kun edellinen käynnistettiin, niin ei ole kokemusta.

Jaksaiskohan sitä odottaa siihen kun mies pääsee ysiltä töistä? Yritän. Jos ne vähän rauhoittuis tos makuullaan ollessa.

Tsemppiä BEIBILLE kans ja onnittelut jo synnytyksen läpikäyneille. Täältä myökin tullaan! =D

NASULI taidetaan sit ollakin yhtäaikaa TAYS:ssa, jos tulet käynnistykseen...*bd*

Äkkiä makuulleen, ennen kun alkaa taas suppari...

rv39+6

Vierailija

Voi juku että on jännät paikat! Paljon onnea matkaan, [b]Tikrukala[/b] sekä [b]beibi[/b] :)

Tää tahtois kanssa jo synnärille päin... tai ei ehkä tänään, mutta perjantaina ois hyvä päivä (ja käy se huominenkin tietty..)! Mä oon KOKO julmetun päivän odottanu niitä suppareita, mutta pah! Jokusia hassuja on tullu, muttei samalla lailla kuin eilen :-(

Vaikka oon tänään(kin) siivonnu kamalasti, ja saunonutkin oikein olan takaa! Täytyy kait kellistää mies vielä kunhan se töistä kotiutuu ;-P

[b]Lokari05[/b], no pakkohan sullekin on parit tsup-tsupit laittaa tulemaan, kun niin nätisti pyysit ;D Jotenka tästä lähtee, otahan kiinni

[color=red]~~~ tsup ~~~ tsup ~~~ tsup ~~~ tsup ~~~ tsup ~~~[/color]

Sori muut, etten kommentoi. Ei taas lahopää paljoa muista tästä pinkasta :-O

Emppu, [b]~~~ tsup ~~~ tsup ~~~[/b] tännekin ja vähän äkkiä!!!

Vierailija

Ihan ekaksi [b]ANNU[/b]lle tsemppiä ja peukutuksia *bd bd bd*!!! Toivottavasti pääset kotiin seuraavan kerran vasta nyytin kanssa! :)

[b]NASULI[/b]: Minä taisin käydä ' vähän' tilittämässä tästä loppuraskauden olosta/tuntemuksista eiliseen pinoon, joten en viitsi enää valittaa tähän ;-P.

Olenpa aikaisessa :-O. Nukuin lyhyen, mutta hyvän yön. Olo on levännyt tähän aikaan aamusta. Pitäisi lähteä kahvin keittoon ja suihkuun, kun tyttökin nukkuu vielä 30 min- tunnin. Sitten pikaisesti käymään Stokkalla. Siellä on varmaan taas ihan hulluna ihmisiä, joten pakko aamusta rynnätä ;).

[b]EMPPU[/b]: Kiitos erityis-suppareista!!!! Ikävä kyllä, vieläKÄÄN ei supistele, mutta katsellaan miten tilanne kehittyy ;).

Eilen saunassa ollessani huomasin, että mulla taitaa irrota limatulppaa. Tosin irtoaa ihan minimaalisen vähän, joten kyllä tässä lokakuun pinossa taidan bojottaa vielä marraskuussakin. :)

A.P.U.A - tytön huoneesta kuuluu JO ääntä, pakko käydä katsomassa, jos se vaikka nukahtaisi uudelleen!!!

Kuullaan taas!

*Vallu ja ' paavo 38+1*

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat