Miten synnytysairaalat yleensä suhtautuu 2 tukihenkilöön?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Kun tuntuu, että parhaimmassa tapauksessa siitä on niin paljon apua synnyttäjälle ja miks ei myös henkilökunnalle.

Kommentit (3)

Vierailija

seuraavassa vaan kaveri ja se tuntui paremmalta. Siellä kuitenkin kätilöt hoitelee, että jos enemmän kuin 1 ihminen niin mulla ainakin oli olo kuin jossain eläintarhassa...jotenkin hölmöä, eihän sitä gynellekkään rahtaa ketään ulkopuolisia mukaan.

Vierailija

PHKS:ssä ei ainakaan katsota hyvällä kahta tukihenkilö eikä toista ole ainakaan tietämissäni tapauksissa päästetty mukaan synnytykseen vaan äidin on pitänyt valita kumman ottaa mukaansa...

Vierailija

asia voi kysyä suoraan omasta synnäristä. toisaalta, jos minun tapauksessani olisi kielletty tuomasta kahta tukihenkilöä, en olisi ottanut sitä kuuleviin korviini. mun synnytys, mun tukihenkilöt, piste. jos henkilökuntaa ahdistaa väenpaljous, jääkööt he sit oven toiselle puolelle. henkilökunnalla ei ole mitään valtuuksia heittää ketään ulos vastoin synnyttäjän toiveita (no humalaisia ei päästetä mukaan, mutta tokkopa kukaan synnyttäjä humalaista mukaan haluaisikaan).

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat