Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

***SYYSSÄTEIDEN KESKIVIIKKO***

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

Ja pahoittelut puolestaan tädin yllättämille -Riikan ja taelsan luona kuulostaan lisäksi viihtyvän kohtuuttoman kauan.

Matleenan, Kathyn ja Venlan (muitakin varmaan, mutten nyt muista, sorry) kanssa mennään suht samoissa lukemissa -täällä päiviä plakkarissa 36 ja olo on hyvin hyvin rauhallinen. Selkeästi olen itseni jo psyykannut Flo-tädin vierailulle. Pieni toivonkipinä elää tottakai, en kai muuten itseäni tältä palstalta päivittäin löytäisikään ;) Maha on turvoksissa, mutta muuten ei mitään erityistä havaittavissa. Lauantaina ajattelin rohjeta testata, ellei siihen mennessä punainen ferrari kaarra meidän pihalle.

G:Ennustuksiin en usko, en myöskään kohtaloon -mielestäni asioilla on vaan tapana järjestyä, tavalla tai toisella. Mies on hengessä mukana, mutta vaikka päätös vauvan yritäämisestä oli yhteinen, tuskin tuota voi kuumeiluksi sanoa. Mutta hyvä niin, en tarvitse yhtään enempää suorituspaineita :)

Illanjatkoja säteet ja plussia kehiin!

Vierailija

Onnea Amanda81 plussasta!

Riika80: Onpas kummallista tädin temppuilua sulla. Olitko juuri lopettanut pillerit? Nehän saattaa sotkea kierrot aika pahastikin ja vielä aika pitkäksikin aikaa.

Itsellä piinailu pahenee. Vielä viime viikolla olinkin ihan pihalla kp:stä kun olin flunssan kourissa mutta kun laskin päivät ja päädyin siihen että piinaviikko on käsillä, niin nyt piinailu vaan voimistuu. Menossa siis kp 27/29-32 ja jos oireita itselleen yrittää kehitellä :) niin maha on turvoksissa ja vihlaisuja välillä keskellä alavatsaa ja välillä sivuilla ja niitä tuntuu vähän väliä. Nenäkin on edelleen tukossa mutta se taitaa olla vielä niitä viime viikon flunssan jälkimainikeja.

Ja kaikki jo plussanneet: pysykää toki mukana porukassa! On ihana kuulla odottajien kuulumisia.

EnnustajaG: en ole käynyt ja en varmaan tule käymään. Haluan säilyttää jännityksen elämässä ja pelkään, että jos mulle joku ennustaja jotain sanoisi, niin alkaisin itse toteuttaa sitä ennustetta.

ja nyt iltakahvia keittämään..

venla

Vierailija

Kiitos onnitteluista ja tsemppauksesta vahvempaan plussaan!!!:) Tosiaankin ensimmäistä tässä nyt odotellaan.... :)

*voi kun osais käyttää niitä värejä*

Toivotaan, että se plussa vahvenee ja täti pysyy poissa! Kiva kuulla, että täällä saa " hengailla" , vaikka oliskin jo tärpänny.. Vielä ei tuo odotuspuoli tunnu ollenkaan oikealta paikalta.. Ehkä sitten ku pääsee ultraan tms... Nyt vielä on mukavaa seurailla tätä vauvakuumepuolta!! (pessimistinä: eihän se vielä ole täysin varmaa pysyykö tää kaveri masussa... oikeesti oon luonteelta peruspositiivinen ihminen... )

MItä mieltä olette: jaksaako raskaana käydä töissä ja tehdä vielä opiskeluasiatkin sivussa? Onko kenelläkään kokemusta? Työpaikka olis tarjolla, mut en tiedä uskallanko ottaa paikan riskeeraten opinnot....

Mukavaa illanjatkoa!! Toivon, että kaikki plussais mahdollisimman pian ja päästäis sankoin joukoin odotus puolelle!:)

Piinailijoille: En oikeestaan pongannu tässä kierrossa koko ovista selkeästi ja oireitakaan ei juurikaan ollu! Pidän peukkuja kaikille!! db

Vierailija

Eli näissä merkeissä alkoi aamu täällä. No, ainakin megakierto loppui, kestipä " vain" 55 päivää. Ja kyllä, ne mahakivut, limat, kipeät nännit ja ihmeelliset halut..ne olikin sitten ovisoireita. Mutta nämä alkoi muutmama päivä oletetun oviksen jälkeen ja ovis siis meni täysin ohi. Kyllä pitää tilata ne testit! Miehellekin sanoin ja hän kuitenkaan ei halua tietoa siitä, millon se ovis sitten on, ettei tuu suorituksen makua puuhaan. Mies suhtautuu maltillisesti ja yrittää rauhoitella muakin stressaamasta. Toivoo kovasti tytöllemme pientä siskoa/veljeä, mutta enempi tjot meiningillä..toisin kuin mä!!

Yoginos. Mulla oli viime menkat 20.8. ja sitä ennen lopetin pillerit. Toivottavasti sullakin pian täti saapuu, ellei sitten plussa! Mä olin 100 kertaa niin varma, et ovis on jo ohi, että monesti ajattelin, et ei nyt enää kannata pupuilla..ois ehkä kannattanu! Joten tärppi voi olla vielä vaikka edessä, elkää luovuttako vielä! :)

Olivia, voi harmi! Ymmärrän niin pettymyksen! Nimimerkillä, 6 testiä tehnyt tässä kierrossa... Mulla oli kyllä niin paljon olevinaan oireita, et pariin kertaan olin aikas varma raskautumisesta ja kyllä se nega vaan harmitti. Nyt ainakin sitten ekan luomukierron jälkeen tiedän, että kroppa näköjään menee tosi sekasin ja mun mielikuvitus pääsee valloilleen.. No mut toivottavasti kääntyy pian plussaksi, tsemppiä!!

Mä varmaan nyt sitten maltillisimmin mielin (ja ovistestein) suuntaan seuraavaan kiertoon. Tosin paineet on ärsyttävät, kun esikoisen kanssa tärppäs tokasta kierrosta. Sillonkin oli kyl magapitkä kierto, varmaan se yli 50 päivää.. No, pitää ajatella, että lapsi tulee kun on tarkotus, ei siinä omat stressailut auta, päinvastoin. Pitäis olla jotain muuta ajateltavaa ja enemmän haluja.. :-/ Kellään vinkkejä niiden herättelyyn..??

G: En usko ennustajiin, enempikin luotan Jumalan johdatukseen ja siihen, että asiat tapahtuu kuin on tarkotettukin. En haluaisikaan tietää tulevaa, tuntuu, että se vois olla aikaa ahdistavaa..? Ajattelen, että on turvallista kun kaikki on Jumalan käsissä, tapahtui mitä tapahtui! Vaikka kova olenkin stressaamaan ja huolehtimaan!

Ai niin , mun on pitänyt kysyä, et miten kauan säteet ovat pinoutuneet? Mä vasta kuukauden verran oon näitä pinoja seurannu! :)

Piinailijoille +++++säteitä! :) Jännät paikat edessä!

jensku

Vierailija

Nämä kokeilut pitäs tietysti tehdä toisella palstalla, mut rohkeana tyttönä laitan heti suoraan pinoon!:)

[color=red]Kaikille piinailijoille paljon plussasäteitä!

Itsellä on vieläkin uskomaton olo, menkkamaiset oireet jatkuu, mut plussaa se on.... Mieskin sanoo, ettei vielä oikein ymmärrä, että se on totta... Kiva, kun voi yhdessä miettiä ja jutella asioista. Tietysti täälläkin voi purkaa mietteitään... Vielä ei olla kenellekään kerrottu ja varmasti odotellaan muutama viikko. Vauvakuumeesta kuitenkin tietää jo koko suku!;) Ehkä ei tule kenellekään tämä uutinen yllätyksenä.

Tarrasukkia plussanneille, plussasäteitä piinailijoille!!&hearts

Vierailija

jotenkin lohduttavaa kuulla, että en ole ainoa, jolla on pitkän pitkä kierto... En jaksa tarkkaa päivää laskea, mutta luulisin että nyt on 36. pvä menossa. Joo... ennen kuin lasta toivoin, olin vain iloinen, kun kierto oli pitkä. Nyt se taas ottaa päähän. Harmittaa. Ärsyttää. Masentaa. Tulee jotenkin hyödytön olo - sanoin miehelleni, että mä olen kuin vanha auto joka käy huonosti yskimällä. Yritän ajatella, että se on normaalia siinä mielessä, että tämä on vasta toinen luomukierto pillereiden lopettamisen jälkeen, että ehkä tämä tästä.

Olisikohan tää matala mieliala lähestyvien menkkojen merkki?

Ihanaa kuulla kuitenkin, että toisilla on tärpännyt! Onnea hurjasti kaikille heille ja lykkyä tykö (meille) muille.

Vierailija

Ihanaa että plussia tulee tasaiseen tahtiin. Pitää itselläkin mielen korkealla että ehkä täälläkin jonain päivänä tärppää.

Täällä siis meneillään kp 27/28-29?, ihmeen rauhallinen olen. Ei ole mitään oireita ollut suuntaan eikä toiseen joten en tiedä mitä tulee vai tuleeko mitään :) Mutta armoton vauvakuume taas nostaa päätään.

G: En ole käynyt ennustajalla enkä tule menemäänkään. En haluaisi tietää tulevaisuuttani. Ja uskon myös että asiat tapahtuvat niin kuin on tarkoitettu.

Eipä kummempia, ainiin Yoginos huomasin että sinulla taitaa olla melkein saman ikäinen lapsukainen kuin minun tyttöni on 1v. 2,5 kk.

Aurinkoista päivää!!

matleena

Vierailija

Testasin lauantaina negan, mutta tänään kp 27/26-27 tuli punainen haamu!!!! :) Ei tarvinnu käännellä ja mieskin tokaisi innostuneena, että kyllä se siinä nyt on.... Pitää vain toivoa, että kun uudelleen parin päivän päästä testaan, että se olis vieläkin siinä ja vielä vahvempana...Ilmottelen sit taas...

Oireita oli aika vähän, oikeestaan odottelin tädin tuloa, koska on sellasta menkkamaista jomotusta ja vähän heikko olo... Mutta toivottavasti tämä on sitä itseään!!! :)

Pahoittelut ja voimahalit kaikille tädin yllättämille! Ja voimia pitkäkiertolaisille! *Hali*

Toivottavasti saataisiin pitkä plussapino!!! :)

++++++++++++++++++++++++++++

Vierailija

Ilmoittauduin eilen, ja mielenkiinnolla lueskelin illalla teidän keskustelujanne... kuume pääsi yltymään oikein kunnolla!!

Ollaan nyt kuukauden verran yritetty, mut vielä ei napannut. No esikoista yritettiin 10 kuukautta.

Hauska on kyllä huomata, että meillä avokki on ihmeen iloinen ja on muutenkin mukana tässä kuumeilussa. Kyselee aina vointia ja mahdollisia oireita, pettyi kyllä huomattavasti, kun täti tuli kyläilemään sunnutaina. Mutta hän pyysi ilmoittelemaan, koska seuraavan kerran oikein otetaan tseppi päälle.

Onnea kaikille plussanneille munkin puolesta!!!

Mutta mun täytyy jatkaa näitä opintoja, että joskus jopa valmistuisi, niin voin palailla illalla seurailemaan tekstejä.

Vierailija

[color=orchid]Onnea Amanda81:lle plussasta, eiköhän se siitä vahvistu!

Riika: Älä välitä, minäkin tunnustaudun koko maailman murheiden kantajaksi ainakin välillä, mutta ehkä meitä murehtija ihmisiäkin tarvitaan:) Ja meillä mies on myös tuollainen tuppisuu. Välillä aina raivostuttaa kun itse tykkään puhua ja suunnitella asioita, mutta toinen ei koskaan sano mitään, mitä mieltä mistäkin asiasta on.

Ja, tottakai jo raskautuneetkin säteet voivat ainakin minun puolestani täällä kirjoitella. Muutenhan meillä kävisi porukka kohta pieneksi;)

Juu, omaan napaan ei kuulu mitään ihmeitä. Yritän nyt minäkin ottaa vähän rauhallisemmin tässä kierrossa tämän kuumeilun kanssa, mutta saas nähdä miten onnistuu. Ohjelmaa on kyllä luvassa paljonkin ihan tämän kuun loppuun asti, joten ehkei sitten ole aikaa niin miettiä näitä raskautumisjuttuja. Kyllä se vauva sieltä jossain vaiheessa kuitenkin tulee.[/color]

Vierailija

...nyt ku oon vielä sairaslomalla. Huomenna menen töihin ja viikonlopuksi tulee vieraita, niin pääsette minustakin vähäksi aikaa.. =D

Ajattelin äidille kertoa viikonloppuna ku se kuitenkin ihmettele miksen enää juo viiniä saati polta tupakkaa... (häpeän tunnustaa omaavani sellaisen paheen)

Onnea Onnea onnea kovasti Amanda-81!!! Ihanaa, että sait plussaan ruutuun. Mäki testasin ensin kp26/28 ihan puhtaan negan, mutta kp 30 oli jo selvä plussa, vaikkei vielä yhtä paksu viiva kuin testiviiva oli. Enää en kuitenkaan meinaa testata vaan uskon tuolla yhdellä testillä, että raskaana ollaan. On tässä ollut sen verran muutakin oiretta jo. :) Meillä on lasketut ajatkin melko lähekkäin, joten törmäillään varmaan vielä tuolla odotuspuolellakin! Kaikkea hyvää raskauteesi!

Gallupiin sen verran, että minäkään en ole koskaan käynyt ennustajalla enkä tule käymäänkään. On mun periaatteitteni vastaista. Mä kans luotan tuohon yläkerran Isäntään... :)

Tärppionnea ja plussia kaikille!

Mirju

Vierailija

Joo, sama juttu oli mulla, ennustajaeukon aikataulu on kyllä pettänyt pahasti, ja olin jo unohtanut koko ennustuksen, kunnes vast' ikään tapahtui pari sellaista asiaa, joihin en itse voinut millään lailla vaikuttaa, ja kun sittemmin luin muistiinpanoni ennustuksesta, niin siellä sanottiin juuri samat asiat. Siksi nyt taas uskon, että joillain ihmisillä oikeasti on kykyjä... ja voi olla että vielä menen uudelleen saman henkilön luokse. Mutta se siitä.

Täällä masentaa edelleen, pelkkää tuhrutusta jo kuudetta päivää, alkais jo kunnolla :(

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat