Miten ihmeessä saisi 3-4kg pois???

Vierailija

Syömistä ei ainakaan voi enää vähentää tästä...Liikuntaakin harrastan. Ulkoisesti en näytä laihdutuksen tarvitsijalta, moni tuttava jopa sanonut mun laihtuneen entisestään synnytyksen jälkeen. Mutta puntarin lukemat kummittelee mielessä koko ajan. Juu, juu, tiedän myös että lihas painaa enemmän ku läski, mutta pakkomielteenä nyt saada ne muutamat kilot pois.

(nyt 162/53, tavoite se 49-50) Tiukassa on.

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

joku kun mainitsi tuon viikonloppumässäilyn, niin mä oon laihdutuksen aikana pitänyt herkuttelupäivän yhtenä päivänä viikossa.

Vierailija

Olen itse 170/62 ja olen kyllä tällä hetkellä aika surkean laihan näköinen. Lonkkaluut törröttää ja posket on kuopalla.

Onko totta teistä se mielipide, että nainen ei voi olla koskaan liian laiha?

Vierailija

" Missäköhän mulla on ongelma,varmaan pään sisällä vain.Olen 160/52 ja näytän mielestäni LÄSKILTÄ."

Minä 161/49, olin kans ton 52 ja siinä oli MINULLE todellakin 3 kg liikaa. Terveellisellä ravinniolla ja punttisali treenillä olen nyt tosi hyvässä,timmissä kunnossa. Heti kun toi vitonen va' assa värähtää, se on niskasta kiinni ja ruotuun.

Vierailija

Siksikö koska sinulle ehkä on enemmän ylimääräistä? No, jos sinäkin olisit tarttunut ongelmaan silloin kun kiloja oli vain pari liikaa, olisi urakkasi paljon pienempi tänä päivänä.

Vierailija

Mietin vaan kun yksi vastaajista sanoi mitoikseen 170/62 ja kertoi näyttävänsä surkean laihalta.

Minä olen puolestani 182/59 enkä ole mitenkään erityisen laiha, ihan hoikka kai ennemminkin.

Samaa mietin kun kauneus ja terveyslehdessä eräs näinen sanoi painoindeksinsä olevan 31 ja käyttävänsä silti koon 38 vaatteita. Mun painoindeksini puolestaan on n. 18 ja vaatteesta ja valmistajasta riippuen käytän koon 36 tai 38 vaatteita... En voi ymmärtää miten tämä yhtälö voi olla mahdollinen.

Kertooko tuo painoindeksi sitten kuitenkaan yhtään mitään? Jos toisella on posket lommolla jo suuremmallakin bmi:llä ja toinen on ihan ok paljon pienemmälläkin. Vai mista oikein on kyse?

Tiedän toki, että lihas painaa enemmän kuin läski, mutta selittääkö se tuollaiset erot?

Vierailija

Näin minä sain loput kilot pois, siis ne viimeiset estetiikkakilot. Kun paino oli ok, palautin hiilihydraatit ruokavalioon liki entisenlaisiksi, joskaan en koskaan niitä ole hirveästi syönyt.

En siis ole karppi, mutta pikalaihdutuskeinona tuota käytän kyllä. Ja kuulun myös niihin, jotka käyvät puntarilla liki päivittäin ja jos paino on noussut vähänkin, pudotan sen pois samantien enkä anna sen jäädä roikkumaan ja odottamaan taas toista kiloa kaverikseen.

Vierailija

viiden viikon ajan söin 5 kertaa päivässä tosi miniannoksia ja join litroittain vettä. kävelin 2-3 kertaa viikossa n.4km:n reippaan kävelyn ja jumppasin reisi-peppu-kiinteytysjumppaa pari kertaa viikossa http://www.tuuli.net

nyt vaaka näytää 57kg ja olen erittäin tyytyväinen. kiinteytystä kyllä vielä jatkan=)

tsemppiä! tiedän kyllä, miltä toi tuntuu. monet mullekin sanoivat, että miksi ihmeessä laihdutat, kun olet niin hoikka. mutta minua itseeni häiritsi toi yli 60:n lukema sekä " satulalaukku-reidet" . nyt mahdun 36:n farkkuihin ja iloinen siiitä!

Vierailija

Hassua muuten, että mäkin mahdun ihan samoihin vaatteisiin kun ennen raskautta, mutta painoa vaan enemmän puntarin mukaan.

Sama käynyt mullakin mielessä mitä joku mainitsikin, että syönköhän tosiaan liian vähän, että elimistö käy säästöliekillä?!Hmm....

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat